Gå til innhold

Hvor mange dater skal til for at du vet han er den rette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter hvor mange dater mener dere at man bør være forelsket, og etter hvor mange bør man ha utviklet følelser?

Om man ikke har fått følelser etter x antall dater, er det et dårlig tegn? 

Anonymkode: 744a8...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes da ingen fasit på sånt...

For min del er jeg avhengig av en viss grad av å bli forelsket/betatt/sjarmert på de første datene. Sterkere følelser er noe som utvikler seg over tid. Ikke målt på antall dater, men bør begynne å komme i god tid før forelskelsen går over...

Anonymkode: 84b8c...e3e

Skrevet

Tror ikke det er noen fasit på dette. 

Jeg var forelsket i fra første blikk. Hvert møte bare bekreftet det. 

For henne tok det kanskje tre eller fire møter. 

Det som holdt oss begge litt tilbake var overraskelsen over at følelsene var så sterke og plutselige. Midt i livet regner man med å ha litt mer kontroll over følelsene. Men den gang ei :fnise:

• Liker 1
Skrevet

For min del, etter første møte nesten. Da vil jeg vite om det er en sjangse for at det kommer til å fungere eller ikke. Kjemien/stemningen/dynamikken hva enn du vil kalle det, den kjennes ganske så fort. Sendte melding til en jeg har datet litt i dag og sa at det ikke kom til å fungere pga. kjemken ikke stemmer, hyggelig fyr, men å ha to stk som sliter med å være den som har "ansvar" for samtalen, vel det ble anstrengende å snakke med han. Alt annet er egentlig ikke for viktig :) 

Anonymkode: d1234...248

Skrevet

Merker det som regel på første daten om kjemien er der. Men så er det mye annet som også må klaffe i tillegg. Det er ikke bare bare å ta nye mennesker inn i livet sitt. 

Anonymkode: 0694a...b9f

Skrevet

Forelsket hvertfall før 10 dater, ellers så ser jeg ikke poenget med å fortsette.
Men å vite om noen er den rette for resten av livet vet man som regel ikke før man har vært sammen i noen år, man kan føle det tidlig pga en forelskelse, men ikke uvanlig å innse etter noen år som kjærester eller samboere at man ikke er de rette for hverandre allikevel.

Anonymkode: 386e5...84d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...