Gjest care Skrevet 8. august 2002 #1 Del Skrevet 8. august 2002 Hei, er det noen andre her som sender tekstmeldinger via mother? etter at de har endret mye på tjenesten klarer jeg ikke å sende tekstmeldinger, heller ikke finner jeg ut hvor jeg kan kontakte dem. Noen andre her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. august 2002 #2 Del Skrevet 8. august 2002 Hei ! Jeg prøvde og sleit i går tidlig på dagen og fikk beskjed om at siden ikke kunne vises eller liknende sprøyt.. Dette var etter innlogging, altså!? Men sambo klarte å komme seg inn og skrive meldinger noen timer senere. Det var vel etter 5-6 tida. Det ser ut til at snikene "bare" gir vårs 10 tekstmeldinger og ikke 25 som de har pleid.... :x Skal prøve igjen snart. Prøv du og. Det gikk jo tydeligvis i går kveld. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. august 2002 #3 Del Skrevet 8. august 2002 Etter som jeg forstår er dette blitt en tjeneste man må betale for. Noe som er uaktuellt for meg. Noen andre som vet om steder hvor man kan sende SMS gratis??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. august 2002 #4 Del Skrevet 8. august 2002 Hei, du får 10 tekstmeldinger gratis og resten må du betale for. Men jeg klarer ikke å få sendt ut meldinger, får til beskjed at mottakers nummer ikke er registrer, og det er den jo. Har så lyst til å sende en sint mail, men jeg finner ikke mailadressen deres i alt det rotet. Er det noen som kan tipse meg om den?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 8. august 2002 #5 Del Skrevet 8. august 2002 Mail til netcom : Gå på hjemmesida og trykk på kontakt. Da får du opp et par adresser. Jeg fikk akkurat sendt i stad. Teit spørsmål, men du er sikker på at du fikk registrert nr du skulle sende til i den hvite ruta ? Jeg pleier å glemme d av og til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 8. august 2002 #6 Del Skrevet 8. august 2002 He he, teite spørsmål mottas med takk. Ja så sikker som jeg kan være, men jeg skal prøve igjen. Takk for tipset angående mailadressen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 8. august 2002 #7 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg fikk sendt melding derfra i sted. Holdt ikke bare å skrive inn nummeret i en av stripene som før, måtte klikke på noe slik at det kom opp i den store hvite firkanten. (Tok dette etter hukommelsen, derfor svært dårlig forklart.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #8 Del Skrevet 8. august 2002 Takk Klips for tipset. Når du sa noe om å klikke på noe, gikk det opp et lys for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Skrevet 8. august 2002 #9 Del Skrevet 8. august 2002 Hvis du går på: planit.netcom.no - 'Kommunikasjon' Det er det samme som mother.no bare et enklere design. Og alt det andre tullet de har der. Du bruker samme mob.nr og passord som på mother. Enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 8. august 2002 #10 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg får ikke planit til å fungere heller. Det står at en fortsatt kan sende 25 meldinger, men at du betaler 79 øre hvis du vil sende flere. Meg jeg får den ikke til å fungere uansett hva jeg gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 8. august 2002 #11 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg fikk den opp! http://planit.netcom.no/PlanIt/ 25 gratis meldinger, alle mine kontakter fra mother.no tilgjengelige og alt er såre vel! Hilsen Qlio - som nekter å betale for SMS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enigma - ikke innlogget Skrevet 9. august 2002 #12 Del Skrevet 9. august 2002 Nå har jeg ikke mobiltlf. og sender derfor heller ikke SMS-meldinger, men kanskje kan følgende være et alternativ? Ser iallefall gratis ut. http://www.eurobate.com/ Men for all del: Lag deg en NY og EGEN e-postadresse til dette. Eurobate vil sende deg en masse reklame og greier til e-posten du oppgir. ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. august 2002 #13 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har både mother og eurobate. Eurobete sender ikke så mye skrapmail som jeg hadde forventet. Ble litt den føste uke og deretter har det bare vært et i uke eller et på fjorten dager. Har også student.no de har også gratis tekstmeldinger for den spm sender mye, men mother synes jeg er den desidert beste. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 9. august 2002 #14 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg fikk ikke 25 meldinger på PlanIt. Bare de 10 som man kan sende gratis i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. august 2002 #15 Del Skrevet 11. august 2002 Nå har jeg 0 tekstmeldinger fra mother.no, skjønner ikke noe jeg. Er det flere soom har fått en slik beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 12. august 2002 #16 Del Skrevet 12. august 2002 Ja, gjett om! Dette er helt talentløst. De har snurpa veldig inn. Fra 25 gratismeldinger om dagen til 10 i måneden.. Også uten forvarsel!!?! Netcom er noget spesielle. Møkk, altså. Og jeg som ikke har mer pæng på kortet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå