AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Det er ikke kvinners jobb. Anonymkode: 62d65...d76 4
stan Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Folk skal ta ansvar for seg selv og sine problemer uansett kjønn. Og om de ikke greier det, skal vi rundt gi en hjelpende hånd. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Men menn klarer ikke det. Så da kommer de her på forumet og klager. Patetisk. Anonymkode: 9a251...79a 2
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Når skal visse kvinner tar ansvar for seg selv og ikke tro de er små hjelpeløs barn? "Han brukte ikke kondom. Jeg er gravid! Hvordan kunne det skje"
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men menn klarer ikke det. Så da kommer de her på forumet og klager. Patetisk. Anonymkode: 9a251...79a Hva slags problemer er det? Anonymkode: c4a58...0a7
stan Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, Axl Rose skrev: Når skal visse kvinner tar ansvar for seg selv og ikke tro de er små hjelpeløs barn? "Han brukte ikke kondom. Jeg er gravid! Hvordan kunne det skje" Det er jo like tåpelig som de guttene som unnskylder seg med at "jeg trodde hun brukte p-piller". Er man voksen nok til å ha sex, er man voksen nok til å face en uønsket graviditet. Not! 5
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men menn klarer ikke det. Så da kommer de her på forumet og klager. Patetisk. Anonymkode: 9a251...79a Hvilket kjønn er det som har flest problemer å skrive om på forumet? Det er tross alt kvinneguiden. Så her ser vi mange som ikke klarer å ta ansvar.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 8 minutter siden, Axl Rose said: Når skal visse kvinner tar ansvar for seg selv og ikke tro de er små hjelpeløs barn? "Han brukte ikke kondom. Jeg er gravid! Hvordan kunne det skje" Er det noen som ikke har ønsket å ta ansvar for at de ikke brukte kondom så er det jo en viss person på dette forumet. Anonymkode: 7d558...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Dette forumet er så fyllt med visdom! A: Min pappa er større enn din pappa. B: Nei min pappa er større enn din! Anonymkode: 5b6e8...b4e
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som ikke har ønsket å ta ansvar for at de ikke brukte kondom så er det jo en viss person på dette forumet. Anonymkode: 7d558...e3e Lurer på hvem det er.
T-Rex Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er ikke kvinners jobb. Anonymkode: 62d65...d76 Ja og nei. Det er menneskelig å hjelpe hverandre.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 9 minutter siden, Axl Rose said: Hvilket kjønn er det som har flest problemer å skrive om på forumet? Det er tross alt kvinneguiden. Så her ser vi mange som ikke klarer å ta ansvar. De fleste kvinnene som klager klager vel på spesifikke menn/partneren. Mens de fleste menn som klager klager på kvinner generelt. Anonymkode: ec05a...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste kvinnene som klager klager vel på spesifikke menn/partneren. Mens de fleste menn som klager klager på kvinner generelt. Anonymkode: ec05a...dbf Det er vel heller slik at om en mann klager på en kvinne. så tolker kvinner det som at han klager på alle kvinner. Anonymkode: 62d65...d76 2
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel heller slik at om en mann klager på en kvinne. så tolker kvinner det som at han klager på alle kvinner. Anonymkode: 62d65...d76 Typisk kg det.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, Axl Rose skrev: Når skal visse kvinner tar ansvar for seg selv og ikke tro de er små hjelpeløs barn? "Han brukte ikke kondom. Jeg er gravid! Hvordan kunne det skje" Haha dårligste eksempelet å komme med når det er snakk om ansvar da. Så du mener at menn ikke kan legge sammen to og to selv, og bruke kondom om de vil unngå å være i en situasjon der kvinnen blir gravid? "Jeg brukte ikke kondom, shit nå er hun gravid, hvordan kunne dette skje! Det er hvertfall kvinnens feil og ikke min! " Anonymkode: 70f45...75f 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel heller slik at om en mann klager på en kvinne. så tolker kvinner det som at han klager på alle kvinner. Anonymkode: 62d65...d76 Pleier å være motsatt. Se bare på alle mennene som hyler over #metoo "Åh nei kvinner sier fra om at de ikke liker at sjefen sin presset hodet dems mot kukken sin eller at idioter groper dem i skrittet i en tilfeldig forbipassering på dansegulvet, fy søren nå må de roe ned med dette mannehatet sitt, jeg tør ikke engang å flørte med damer mere jeg nå for jeg føler meg så truffet av dette!" -.- Anonymkode: 70f45...75f 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pleier å være motsatt. Se bare på alle mennene som hyler over #metoo "Åh nei kvinner sier fra om at de ikke liker at sjefen sin presset hodet dems mot kukken sin eller at idioter groper dem i skrittet i en tilfeldig forbipassering på dansegulvet, fy søren nå må de roe ned med dette mannehatet sitt, jeg tør ikke engang å flørte med damer mere jeg nå for jeg føler meg så truffet av dette!" -.- Anonymkode: 70f45...75f Mens når menn sier at de også blir trakassert ber kvinner dem holde kjeft og slutte å syte. Anonymkode: 62d65...d76
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #18 Skrevet 26. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens når menn sier at de også blir trakassert ber kvinner dem holde kjeft og slutte å syte. Anonymkode: 62d65...d76 Nei, da sier vi at det er synd og oppfordrer til å lage egen tråd om de vil sette fokus på det i stedet for å bruke det som et argument for å latterliggjøre og bagatellisere at kvinner blir det. Det som er pussig er at de samme mennene som kommer med dette i en metoo tråd har aldri brydd seg om menn som blir trakassert før, men syntes det er veldig viktig når det kan bidra til å undertrykke kvinner som har blitt trakassert. Anonymkode: 70f45...75f 5
Gjest Axl Rose Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha dårligste eksempelet å komme med når det er snakk om ansvar da. Så du mener at menn ikke kan legge sammen to og to selv, og bruke kondom om de vil unngå å være i en situasjon der kvinnen blir gravid? "Jeg brukte ikke kondom, shit nå er hun gravid, hvordan kunne dette skje! Det er hvertfall kvinnens feil og ikke min! " Anonymkode: 70f45...75f Menn har ansvar for seg og kvinner har ansvar for seg og sin kropp. Kvinner som kan bli gravid. Det tror jeg alle vet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 20 minutter siden, Axl Rose skrev: Menn har ansvar for seg og kvinner har ansvar for seg og sin kropp. Kvinner som kan bli gravid. Det tror jeg alle vet. Menn har ikke ansvar for at de velger å putte en del av sin kropp som kan føre til graviditet, inn i en kvinne de altså? Åhneeeeei...... Er du en sånn voldtektsmann også du da, siden du mener menn ikke har ansvar for hva de gjør med kroppen sin og pikken sin? Anonymkode: 70f45...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå