AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Ja.. nå har samboer latt være å snakke med meg, unnlatt å hjelpe meg med noe som helst og bare vert sur hele dagen! Fordi jeg sto opp med femåringen i dagtidlig, istedet for å ha sex først.. det skal sies at sist han fikk seg noe var på julaften.. slik er det ofte! Og det irriterer meg! Jeg har da slitt meg igjennom dagen og styrt med alt!! Selv (barn, husarbeid og matlaging) mens han har sittet med ett puslespill hele dagen. Jeg har spurt han flere ganger hvorfor han oppfører seg sånn, men her er det silent treathment all the way.. aaah! Jævla sutrekopp! Anonymkode: 6cf1e...99b 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Nei det er ikke normalt av en mann. Dump han. Anonymkode: 59587...306 32
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Høres ut som en lite trivelig mann jeg ikke ville gitt noe som helst. Gi og ta er det vel noe som heter, om han skal få seg noe må han vel gjøre seg attraktiv å ta litt initiativ å hjelpe deg - om ikke, har man et valg, vær litt hard! Gresset kan være grønnere på andre siden😉 Anonymkode: d5abe...62e 14
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 For en drittunge. Du har jo to barn, og det høres ut som om femåringen er den enkleste. Jeg hadde nok aldri klart å ha sex med en mann som oppførte seg slik. Hadde mistet totalt respekten for han! Send han link til denne tråden! Anonymkode: 44a5d...6b4 23
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke normalt av en mann. Dump han. Anonymkode: 59587...306 Med tanke på at de har felles barn, du ville ikke prøvd en litt mindre dramatisk fremgangsmåte først? Ved alle guder, det er så mye tåpelige innspill på dette forumet at det grenser til en komedie. 12
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 ?! Asshole! Han kan hjelpe/ta ansvar for det som må gjøres OG finne seg i ‘å ikke få seg noe’! Anonymkode: ccafb...431 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: Med tanke på at de har felles barn, du ville ikke prøvd en litt mindre dramatisk fremgangsmåte først? Ved alle guder, det er så mye tåpelige innspill på dette forumet at det grenser til en komedie. Nei. Anonymkode: 59587...306 5
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Ikke normalt, han oppfører seg som en guttunge i trassalderen.
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Jeg kan klare opp til en uke hvis jeg er syk f.eks, men blir gretten av å gå for lenge uten. Det er normalt. Sex er viktig og godtar ikke damene det så bryr ikke det meg, finnes nok av damer som godtar det. Dump han hvis du ikke gidder å ha sex med han. Jeg dumper kvinner som nekter sex. Heldigvis har ingen nektet meg som jeg kan huske, så jeg er heldig der. Så lenge han får sex så skjønner jeg ikke hva han blir sur av. Hvis han venter å få en viss tid og blir sur for han ikke får akkurat der og da, da er det noe som klikker.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 Silent treatment er en ekstremt umoden måte å oppføre seg på. Jeg hadde aldri giddet å prøve å trekke noen ord utav noen som oppførte seg på en slik måte! Anonymkode: 1eacc...b01 13
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 Også får man så innmari lyst på sex når mannen sutrer... Anonymkode: db338...785 34
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Ja det er vanlig, det er kjent at om en mann gjør noe så gjør alle menn det, siden alle menn er like. Anonymkode: e7d91...a53
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Også får man så innmari lyst på sex når mannen sutrer... Anonymkode: db338...785 Ser sånn ut ja Så ikke bare negativt å sutre.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, Axl Rose said: Ser sånn ut ja Så ikke bare negativt å sutre. Var nok sarkasme. Men det forsto du kanskje. Anonymkode: 7b7c2...1ea 12
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 Greit, og også forståelig, at han ble frustrert da det han hadde trodd viste seg å bli annerledes. Men, om dette er hans normale måte å agère på når ting ikke går hans vei, da bør han våkne. Om han oppfører seg sånn på jobb også, med å være langsur og ikke bidra i andre oppgaver fordi han ikke år viljen sin hver gang, da har du snart en mann som må se seg om etter en ny jobb. Anonymkode: 67582...a55
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Var nok sarkasme. Men det forsto du kanskje. Anonymkode: 7b7c2...1ea Ja forsto det, men det har skjedd en gang at jeg fikk det jeg ville når jeg var sutrete kun for å få meg til å holde kjeft. Men jeg skal si dere en ting. Det værste du kan si til en mann som sutrer er at han er så søt når han sutrer. Fy faen jeg hater det. Får plutselig ikke lyst å sutre mer. Så prøv det TS.
boblevann Skrevet 26. desember 2017 #18 Skrevet 26. desember 2017 Hadde aldri klart å tenne på en sånn «mann». Har du forklart han at når du er alene med alt ansvar hjemme blir du for sliten? At dersom han bidrar hjemme får du mer lyst? 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #19 Skrevet 26. desember 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja.. nå har samboer latt være å snakke med meg, unnlatt å hjelpe meg med noe som helst og bare vert sur hele dagen! Fordi jeg sto opp med femåringen i dagtidlig, istedet for å ha sex først.. det skal sies at sist han fikk seg noe var på julaften.. slik er det ofte! Og det irriterer meg! Jeg har da slitt meg igjennom dagen og styrt med alt!! Selv (barn, husarbeid og matlaging) mens han har sittet med ett puslespill hele dagen. Jeg har spurt han flere ganger hvorfor han oppfører seg sånn, men her er det silent treathment all the way.. aaah! Jævla sutrekopp! Anonymkode: 6cf1e...99b Hvorfor orker du det da? Har du ikke jobb/inntekt og kan flytte for deg selv?! Avtal 80/20 til deg. Anonymkode: 6e82f...582 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #20 Skrevet 26. desember 2017 Så utrolig avtennende.... Nei, det er ikke normalt og det vet du. Anonymkode: f1ed2...f4c 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå