AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Mensenkalder : 6 November - 12 November skulle jeg ha mensen men fikk brunt utflod. 20 November - 25 November fikk jeg normal mensen. 21 desember - 27 desember (imorra) skulle jeg hatt mensen men har ikke fått. Idag 26 November fikk jeg lysebrunt blod som forsvant igjen. jeg sluttet på p ring for 6 mnd siden! Jeg er livredd for enda en negativ graviditets test, det knuser meg innvendig. noen som har litt positivt å gi eller som har gått igjennom det samme som fikk positiv test? Imorra er butikkene åpne så da får vi se da håper virkelig på ett nurk!! Anonymkode: 08ba5...5ee
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 For å si det sånn ( når jeg fikk brunt utflod trodde jeg det kom istedenfor mens!) Anonymkode: 08ba5...5ee
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 For meg høres det ut som at syklusen din ikke er helt stabil ennå, uten at det trenger å være noe galt. Men så klart, det kan jo være jeg tar feil. Det er helt normalt at det tar litt tid å bli gravid, inntil 1 år er helt innafor. Så hold ut! Lykke til :-) Anonymkode: 4ec01...a45
Tillia Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Syklusen din virker ikke å være stabil og forståelig at det lager en del stress. Hvis du har holdt på en stund, eller bare er lei/utålmodig ville jeg oppsøkt lege eller kanskje helst gynekolog. Kanskje få medikamentelt hjelp til å få i gang syklus; eksempelvis letrozol. Da har du hvertfall en syklus å gå ut fra:)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Tusen takk, idag er mensen 8 dager forsinket men tørr enda ikke teste Anonymkode: 08ba5...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå