Gå til innhold

Noen som har prøvd Lady Comp?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ser at "fint for deg" kanskje høres/ser litt negativt ut, men det er ment helt positivt. Det ER jo fint for deg at du klarer å sovne så lett. Og dumt for meg at jeg dessverre har problemer med å sove ut i helgene. Problemet har oppstått de siste månedene, så jeg håper det går over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det skal det nok bli.

Kroppen min "vet ikke" at jeg har slutta på p-pillene enda, det "oppdager" den ikke før på søndag, først da jeg skulle begynt på nytt brett.

Men følelsen og tanken, det å vite at jeg slutter, det er i alle fall godt.

Selv om jeg våkna en time før vekkerklokka i dag. Det gjør jeg ofte, men sovner jo somregel fort. Men i dag var jeg redd for å ikke sovne, nettopp fordi jeg da ville rote til målinga, og nettopp derfor.. ja så sovna jeg ikke igjen.

Men temperaturen i dag var lavere enn den i går. Kanskje fordi jeg sov uten ullteppe over meg i natt? (Det begynner å bli vår)

Den gir prognose på grønn i morgen, gul på lørdag og deretter rødt. Det er jo litt spennende i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Et tips: Hva med å hende LCen i en pose på veggen? Klipp et lite hull i den og la måledingsen stikke ut?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg våkna en time før vekkerklokka i dag. Det gjør jeg ofte, men sovner jo somregel fort. Men i dag var jeg redd for å ikke sovne, nettopp fordi jeg da ville rote til målinga, og nettopp derfor.. ja så sovna jeg ikke igjen.

Men du kan jo bare måle med en gang du våkner. Gjør ikke noe om du måler en time før en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp, i dag målte jeg en halvtime før jeg skulle våkne, fordi jeg da VAR våken.

I går håpet jeg jo desperat å sovne igjen, fordi jeg ellers måtte vekke sambo for å nå tak i den. (I natt hadde jeg lagt den slik at jeg nådde tak i den uten å vekke sambo. Måtte lene meg over ham, men bare litt)

Så kunne jo han bare "ettersjekke" resultatet, dersom han ville vite :)

Tror jeg begynner å få taket på dette her nå. Temperaturen har bare gått nedover da. Ned 0,3 fra første til andre dagen jeg målte, men bare ned 0,06 til i dag, så det var jo ikke så mye. Jeg, som elsker tall og sånn, må nok tegne graf og følge med, for morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

I dag var temperaturen min nede i 35,76 så da begynne jeg å tenke. For normalt har temperaturen min lagt rundt 36,2-36,3 denne uka, men så var den så lav i dag. Dersom den da normaliserer seg på det nivået igjen, vi LC ta det som at den "steg 0,5 grader, og ble der" og derved tro at dette er EL? Eller er det at den skal stige opp fra gjennomsnittet?

Jeg er jo bare på dag 7 i syklusen, så jeg er ikke helt erfaren i denne målinga. Man i dag var den lav. Det var vel og merke ganske så natt når jeg målte da, halv fire, men jeg våkna da. Og skulle stå opp halvannen time senere, og jeg er ikke så god på dette med å sovne igjen, så jeg tenkte det var bedre å måle før jeg begynte å snu og vri på meg, som jeg så definitivt gjorde etterpå, i en halvtimes tid før jeg sov en liten time før vekkerklokka krevde at jeg skulle late som om jeg var våken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første måneden hopper tempen. pga. hormonell ubalanse. PFCen tar dette med i beregningen.

Den tror ikke at du har hatt eggløsning kun basert på en måling. Den kommer nok til å gi deg ekstra røde dager basert på en unormal måling men den merker godt forskjellen på en eggløsning og en unormal temp. måling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet den ikke tror jeg har EL basert på EN måling, men det jeg tenkte er jo det at den gikk så langt NED nå at ved "normale" temperaturer fra i morgen av vil den stabilisere seg 0,5 grader over dagens måling.

At den hopper litt opp og ned har jeg erfart, og det er egentlig greit. Den begynte å gi meg rødt i går, og fortsetter nok med det til EL er over, dersom jeg i det hele tatt får EL denne måneden, ellers blir den vel rød helt til neste mens, som jeg selvsagt ikke vet når blir, siden kroppen min skal ordne dette selv for første gang på over 4 år...

Jaja, dette ordner seg nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arielle unplugged

Ok, takk :) . Nå har jeg bestilt brosjyre. Har tenkt på dette såååå lenge nå, at nå er det på tide å gjøre noe m d. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...