AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Jeg har noe gammelt og fargerikt jeg har brukt i mange år og aldri har likt. I morgen har jeg derfor lyst til å se om det finnes noe mer nøytralt på salg. Men hvor selger de julepynt som er mer nøytralt og som passer inn i gråe møbler, brunt golv og hvite/grå vegger? Som sagt ønsker jeg noe helt naturlig gjerne noe tre. Hvor må jeg lete? Anonymkode: cbe10...d2c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Julepynt nå er omtrent utsolgt over hele fjøla. Siste uken før jul var det 50 - 70 % på julepynt. Så her må du bare lete der du bor. Skal du kvitte deg med gammel julepynt så er jeg mer enn iteresert i å overta. Gammel julepynt er nemlig noe folk setter pris på. Anonymkode: c7c29...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Julepynt nå er omtrent utsolgt over hele fjøla. Siste uken før jul var det 50 - 70 % på julepynt. Så her må du bare lete der du bor. Skal du kvitte deg med gammel julepynt så er jeg mer enn iteresert i å overta. Gammel julepynt er nemlig noe folk setter pris på. Anonymkode: c7c29...1a6 Det meste er noe billig dritt fra nille og ikea fra de siste 10 åra. Det havner nok i søpla. Anonymkode: cbe10...d2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå