AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Møtte en fyr i begynnelsen av desember, altså under en mnd siden. Har vært masse sammen siden da. Han er snill, kjekk og god og vi skylle egentlig møtes sist før jul siden han dro på jobb idag, så ble det to ganger til😌 Han skrev: "Fint å se deg idag. Vet ikke hva vi er, men gleder meg til å møte deg i januar". Så, noe er det:) Vi har begge barn og burde ikke rushe inn i noe?! (Barna skal uansett ikke møte noen av oss på lenge) Vært singel like lenge begge 2. Men hvor lenge dater du, en mnd? to mnd? 3 mnd tenker jeg kanskje er fint eller? Anonymkode: 8326d...fa6
Katten.2.0 Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Jeg vil ikke hoppe inn i et nytt forhold før jeg er hundre prosent sikker på at dette er en person jeg vil dele livet mitt med. Husk at man er ganske så irrasjonell i den tidlige forelskelsesfasen, og jeg ville ventet ekstra lenge når det er barn involvert. Ser så alt for mange som hopper inn i forhold og ikke tenker på at barna kommer til å knytte bånd til denne personen. 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Vi har datet i seks måneder og har fortsatt ikke gått offentlig ut som par ennå. Vi er treige 😅 Trives godt sammen, men det er barn i skolealder i bildet og da vil vi ta det litt rolig. I tillegg er tiden knapp da vi begge er travle og kun møtes når barna er borte. Vi snakker mye om en felles fremtid, men logistikkmessig (barn i ulike skolekretser, ekser her og der) går det nok ikke opp at vi skal flytte sammen eller noe med det første. Derfor nyter vi datingen og tar det rolig. Anonymkode: a5afb...ab1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Jeg datet 9 måneder før jeg ble sammen med mannen min, men det var fordi vi begge var først usikker siddn vi er studenter, pluss vi ville bli ordentlig kjent med hverandre og ha et seriøst forhold. Men jeg mener 3 mnd burde være nok Anonymkode: 1cfef...feb
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #6 Skrevet 30. desember 2017 Har datet nå i ca 3 mnd, og må si at jeg virkelig begynner å gå lei. Siden vi begge fortsatt bor hjemme, er det en utfordring å snike rundt. Anonymkode: 2aa5f...fc2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #7 Skrevet 30. desember 2017 Vi har datet i halvannet år. Enda ikke offisielle. Mye pga omstendighetene rundt og bostiuasjon. Ovenfor barna mine er vi kjærester. Tror likevel han ikke anser oss som kjærester før han frirAnonymkode: 4d3f2...692
DonaldDuck Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Jeg og kjæresten min har datet i snart 6 måneder. Vi er nå i gang med introdusere hverandre for hverandres unger. Kun som venner i første omgang, da vi har tenkt at det er lurt at barna vet hvem kjæresten er, den dagen det blir avslørt. Vanskelig å si hva som er riktig eller feil her. Det er jo en viss fare for at barna får seg en nedtur, da håpet om at mamma og pappa skal bli sammen igjen, brister.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #9 Skrevet 30. desember 2017 På 26.12.2017 den 16.48, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr i begynnelsen av desember, altså under en mnd siden. Har vært masse sammen siden da. Han er snill, kjekk og god og vi skylle egentlig møtes sist før jul siden han dro på jobb idag, så ble det to ganger til😌 Han skrev: "Fint å se deg idag. Vet ikke hva vi er, men gleder meg til å møte deg i januar". Så, noe er det:) Vi har begge barn og burde ikke rushe inn i noe?! (Barna skal uansett ikke møte noen av oss på lenge) Vært singel like lenge begge 2. Men hvor lenge dater du, en mnd? to mnd? 3 mnd tenker jeg kanskje er fint eller? Anonymkode: 8326d...fa6 for meg høres det veldig komplisert ut. Trodde du skulle vite med erfaring. Kan liksom ikke svare det for noen som allerede har erfaring. Du må selv vite hvem du vil ha, men blir veldig komplisert når du bytter kjærester hele tiden, da finner ikke du deg selv heller snart. Anonymkode: 244bf...37d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 har man sex mens man dater kan man egentlig allerede betrakte hverandre som kjærester. Men dater man ved å bli kjent med hverandre på en normal måte så er det flere ting som selvsagt trenger å komme på plass, er man forelsket? er det kjemi og kobler dere lett sammen... ja, da kjenner man at nå er tiden å betrakte hverandre som kjærester... Dermed går dere god tid i møte. Dette skriver jeg basert til dem som ikke har unger fra før av. Anonymkode: 244bf...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå