PurpleRain Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Hvordan hadde du reagert om du fikk hjemmelaget (jule) pynt i (jule) gave? http://speiltvillingene.blogg.no/1513112099_lag_snmenn_av_sokker_sammen_med_barna.html http://speiltvillingene.blogg.no/1512497173_lag_superenkle_rfine_filttrr.html http://speiltvillingene.blogg.no/1512153517_lag_rets_reste_nisser.html
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Hvis jeg hadde fått det av tantebarna mine så hadde jeg blitt glad. Fra de fleste andre ikke så begeistret for å være ærlig. Jeg forstår ikke helt hvorfor man gir julepynt i gave. Anonymkode: cac22...d1d
Minlillesky Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 39 minutter siden, PurpleRain skrev: Hvordan hadde du reagert om du fikk hjemmelaget (jule) pynt i (jule) gave? http://speiltvillingene.blogg.no/1513112099_lag_snmenn_av_sokker_sammen_med_barna.html http://speiltvillingene.blogg.no/1512497173_lag_superenkle_rfine_filttrr.html http://speiltvillingene.blogg.no/1512153517_lag_rets_reste_nisser.html Jeg hadde blitt kjempeglad! Får hjemmelaget gave fra min datter og de jeg er tanter til i julegaver. Det er veldig koselig. Tenk hvor mye tid de har brukt på å få til dette og hvor stolte de er! At de har brukt sin tid til å lage noe fint til meg, er jeg veldig takknemlig for <3 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Jeg blir kjempe glad for all julepynt jeg får. Samme om det er lagd eller kjøpt. Har ikke råd til å kjøpe julepynt selv og ønsker meg det altid til jul Anonymkode: 51d70...12f 1
applestories Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Pynt generelt får jeg heldigvis lite av - folk har kanskje sett at jeg ikke er den som pynter mest, eller har plass til så mye. Men sånt som det der fra min lille niese hadde jeg selvsagt blitt glad for. De snømennene ville jeg blitt glad for uansett hvem jeg fikk dem fra - superenkle og superfine! ⛄🎄 1
Honey Dew Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 Hadde blitt kjempeglad. Har fremdeles julepynten som niesen min har laget og den taes frem hver jul 1
Meadow Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Oj, flink hun der bloggeren. Snømennene var kjempefine. Ja, jeg hadde blitt glad. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 Dersom det var egne barn, tantebarn eller andre jeg hadde god relasjon med, hadde jeg selvsagt blitt glad. Flott om det er fra noen som er flinke, og ting som passer min stil også. Jeg har blant annet noen hjemmestrikkede engler jeg har fått av min mor, og jeg ønsker meg noen strikkede nisser. Det fineste er likevel slik min mor gjør: hun sender bilder/viser fram, og spør om dette er noe vi kunne tenke oss. Det sikrer at man får ting man liker, og ikke mer enn man har plass til. Anonymkode: 68adb...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 De var kjempefine! Hadde blitt glad for å få dem, spesielt nisser og snømenn. Anonymkode: 37987...c36
Arkana Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 Jeg blir alltid glad for hjemmelagede gaver fra barn i familien min.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 19 hours ago, Minlillesky said: Jeg hadde blitt kjempeglad! Får hjemmelaget gave fra min datter og de jeg er tanter til i julegaver. Det er veldig koselig. Tenk hvor mye tid de har brukt på å få til dette og hvor stolte de er! At de har brukt sin tid til å lage noe fint til meg, er jeg veldig takknemlig for <3 19 hours ago, applestories said: Pynt generelt får jeg heldigvis lite av - folk har kanskje sett at jeg ikke er den som pynter mest, eller har plass til så mye. Men sånt som det der fra min lille niese hadde jeg selvsagt blitt glad for. De snømennene ville jeg blitt glad for uansett hvem jeg fikk dem fra - superenkle og superfine! ⛄🎄 18 hours ago, Honey Dew said: Hadde blitt kjempeglad. Har fremdeles julepynten som niesen min har laget og den taes frem hver jul 18 hours ago, Meadow said: Ser dere på bildene? No way at ungene har laget pynten selv. Anonymkode: 81bfa...f15 4
Honey Dew Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser dere på bildene? No way at ungene har laget pynten selv. Anonymkode: 81bfa...f15 Gjør det noe da? Hjemmelaget er hjemmelaget, uansett hvem som lager den 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 Alle svarer de hadde satt pris på om de hadde fått det av barn i famlilen, ser du på bildene kommer det klart ut at det ikke er barna som har laget det-det ser faktisk ut som det er butikk kjøpt. Det var fint, men ikke min stil, og jeg hadde nok ikke satt pris på det. Sjarmerende hjemmelaget (jule) pynt som ungene (alle sine unger) har laget, og som man ser er hjemmelaget av DE, ja takk Anonymkode: 81bfa...f15
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 5 minutter siden, Honey Dew said: Gjør det noe da? Hjemmelaget er hjemmelaget, uansett hvem som lager den ja. Anonymkode: 81bfa...f15
applestories Skrevet 27. desember 2017 #15 Skrevet 27. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dere på bildene? No way at ungene har laget pynten selv. Anonymkode: 81bfa...f15 Min niese er to, ville nok ikke forventet noe som det på bildene Spørsmålet var vel heller ikke om vi ville likt slik pynt dersom barn hadde laget den. Så jeg mener fortsatt at dersom jeg fikk hjemmelaget julepynt som på det første bildet ville jeg blitt glad - uansett hvem jeg hadde fått den fra. Og fra min niese ville jeg blitt glad uansett .
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #16 Skrevet 27. desember 2017 1 hour ago, applestories said: Min niese er to, ville nok ikke forventet noe som det på bildene Spørsmålet var vel heller ikke om vi ville likt slik pynt dersom barn hadde laget den. Så jeg mener fortsatt at dersom jeg fikk hjemmelaget julepynt som på det første bildet ville jeg blitt glad - uansett hvem jeg hadde fått den fra. Og fra min niese ville jeg blitt glad uansett . Hvis din niese på 2 år klarer å lage det på det første bildene, er hun et geni. Anonymkode: 81bfa...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå