vimsa30 Skrevet 26. desember 2017 #1 Del Skrevet 26. desember 2017 Hei, Jeg har tidligere brukt Excel for å lage månedsbudsjett. Men har ikke Excel lenger og syns det er litt for dyrt å kjøpe, siden jeg kun bruker det til budsjett. Er det noen som har tips til andre programmer? Har Windows på PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 26. desember 2017 #2 Del Skrevet 26. desember 2017 Openoffice calc. Likt Excel, men gratis. Ellers er et alternativ for deg å skaffe deg nettskyen onedrive, der har du gratis nettbasert excel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aharp Skrevet 26. desember 2017 #3 Del Skrevet 26. desember 2017 Du kan prøve OpenOffice, det er en gratisvariant av MS Office, inkludert en Excel-variant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 26. desember 2017 #4 Del Skrevet 26. desember 2017 Bruker du gmail har du i praksis Excel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa30 Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 26. desember 2017 Takk for svar, jeg er tydeligvis litt grønn når det kommer til ting som ikke er installert på pc'en fra start. Har funnet OpenOffice og skal sjekke den ut! Tusen takk for svar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå