AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Har et glass med svinglokk av glass med gummi mellom. Er søt frukt i, og jeg tror noe av saften har gjort at gummien har klistret seg skikkelig fast i glasset, og jeg klarer ikke åpne den. Har forsøkt å dyppe lokket i varm vann, men det eneste jeg oppnådde var at metallringen falt av, glasset er like limt fast. Noen som vet hva jeg kan gjøre uten å knuse det? Anonymkode: 1685f...0ff
DobbelX Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Kan det være vakuum som gjør det? Prøv å stikke noe tynt (en heklenål eller en kjøkkenkniv) mellom gummiringen og glasset slik at du slipper inn luft. 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Først fjerner/demonterer du metallringen fra både glass og lokk. Så tar du en vanlig bordkniv og forsiktig lirker den inn under eller over strikken og glasset. Du må få litt luft inn i glasset for å fjerne vakumtrykket i glasset. Vær forsiktig så du ikke skjærer deg. Anonymkode: 9c354...494 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Fikk du opp glasset? Anonymkode: 9c354...494 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå