Gå til innhold

Venninne gir ikke barna gode rutiner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne hvor hun og mannen ikke er så flinke med rutiner til barna, står de veldig nært og er ofte hos dem. Hun klager også ofte til meg om sine problemer, jeg vil ikke blande meg i oppdragelsen av hennes barn men jeg synes det virker som de ikke har så gode rutiner hjemme.

Barnet spiser veldig lite på dagen, de gir ofte frokost ganske sent på morgen og spiser stor sein kveldsmat, ikke noe faste tider til når man spiser. Legger seg sent ofte, trøtt på morgen og mye borte fra skolen. Begge jobber mye og yngste fulltids i bhg og hun på SFO fulltid. Barnet har nesten aldri besøk av venner, lite sosial med andre barn og jeg synes rett og slett synd på dem. Yngste barnet sover veldig dårlig om natten. Synes de er for øvrig gode foreldre men sliter med å sette grenser også. Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget men jeg bør da ikke si noe eller blande meg i? Men siden hun klager mye på sitt hjem og problemer så føler jeg når jeg prøver å gi et ærlig svar så blir hun sur.

Anonymkode: 1ad7b...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir du råd eller kritiserer du? Ikke alle ønsker innblanding fra andre, det er dessverre ikke så mye å gjøre med så lenge det ikke er grunn til direkte bekymring for barnas ve og vel. 

Anonymkode: 8a758...25a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne hvor hun og mannen ikke er så flinke med rutiner til barna, står de veldig nært og er ofte hos dem. Hun klager også ofte til meg om sine problemer, jeg vil ikke blande meg i oppdragelsen av hennes barn men jeg synes det virker som de ikke har så gode rutiner hjemme.

Barnet spiser veldig lite på dagen, de gir ofte frokost ganske sent på morgen og spiser stor sein kveldsmat, ikke noe faste tider til når man spiser. Legger seg sent ofte, trøtt på morgen og mye borte fra skolen. Begge jobber mye og yngste fulltids i bhg og hun på SFO fulltid. Barnet har nesten aldri besøk av venner, lite sosial med andre barn og jeg synes rett og slett synd på dem. Yngste barnet sover veldig dårlig om natten. Synes de er for øvrig gode foreldre men sliter med å sette grenser også. Jeg vet ikke hva jeg vil med innlegget men jeg bør da ikke si noe eller blande meg i? Men siden hun klager mye på sitt hjem og problemer så føler jeg når jeg prøver å gi et ærlig svar så blir hun sur.

Høres ut som noe for Barnevernet?

Anonymkode: 4e96c...e0f

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som noe for Barnevernet?

Anonymkode: 4e96c...e0f

😂😂

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva du vil blande deg inn i. Mye av det høres helt normalt ut. 

Anonymkode: 9d684...48e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...