Gå til innhold

Flere som sitter fast i fortiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2012 var et fantastisk år for meg. Jeg møtte min drømmemann og vi hadde et eventyr av et forhold, fram til han var utro og dumpet meg i 2013. Etter dette har jeg ikke vært lykkelig en eneste gang. Alt jeg tenker på er 2012 og hører mye på spillelister på youtube fra 2012.. 

Mitt liv har bare vært dritt siden 2012 og jeg kommer til å dø ulykkelig helt sikkert. Flere som har det sånn? Og kom dere over det? 

Anonymkode: 5d874...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare du som kan gjøre noe med dette. Du kan velge,  vil du ha det kjipt resten av ditt liv eller legge 2012 bak deg for å møte en ny, deilig kjæreste og ha det fantastisk? 

Dra hodet opp av sanda og se deg rundt!

Anonymkode: e396d...bcf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare du som kan gjøre noe med dette. Du kan velge,  vil du ha det kjipt resten av ditt liv eller legge 2012 bak deg for å møte en ny, deilig kjæreste og ha det fantastisk? 

Har gått til utrolig mange psykologer, har også et selvmordsforsøk bak meg pga min ex.. og har ganske alvorlig PTSD. Har seriøst prøvd alt som går an for å komme over exen og 2012 men det går ikke. Jeg bodde også utenlands en periode. Kan hypnose funke? Kan noen slette hukommelsen min for 2012 sånn at jeg ikke husker det året i det hele tatt? 

Skrevet (endret)

Du må leve jente! Ikke sitte og sture pga av han i flere år. Utroskap er jævlig vondt, opplevd det selv. Sørg en stund, men ikke i flere år. Disse menneskene  er ikkje verdt å bruke mer vonde tanker på. Du skal opp og frem. Du skal reise(hvis du liker det) kose deg, møte nye folk.  Ikke stå fast i fortiden. Savner mye selv jeg, men har tro på en bedre fremtid. Har du gode venner du kan snakke med?

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, wintergirl skrev:

Du må leve jente! Ikke sitte og sture pga av han i flere år. Utroskap er jævlig vondt, opplevd det selv. Sørg en stund, men ikke i flere år. Disse menneskene  er ikkje verdt å bruke mer vonde tanker på. Du skal opp og frem. Du skal reise(hvis du liker det) kose deg, møte nye folk.  Ikke stå fast i fortiden. Savner mye selv jeg, men har tro på en bedre fremtid. Har du gode venner du kan snakke med?

Jeg vet, er det alle sier. Etter bruddet og selvmordsforsøket ble jeg helt manisk og shoppet, reiste etc som en gal. Fikk masse problemer med gjeld pga livsstilen min på den tiden :( 

Jeg har liksom ikke noen positive minner etter 2012.. er bare sykehus, tabletter, overdoser og psykologer. Og svarte hull fordi jeg har vært så deprimert. Er heldigvis ferdigbehandlet nå og ikke suicidal men lengter bare tilbake da alt var bra. I 2012 så var venninnene mine med på ting som var gøy. Nå sitter de bare hjemme og er kjipe så jeg har ikke så mange å finne på ting med dessverre. 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet, er det alle sier. Etter bruddet og selvmordsforsøket ble jeg helt manisk og shoppet, reiste etc som en gal. Fikk masse problemer med gjeld pga livsstilen min på den tiden :( 

Jeg har liksom ikke noen positive minner etter 2012.. er bare sykehus, tabletter, overdoser og psykologer. Og svarte hull fordi jeg har vært så deprimert. Er heldigvis ferdigbehandlet nå og ikke suicidal men lengter bare tilbake da alt var bra. I 2012 så var venninnene mine med på ting som var gøy. Nå sitter de bare hjemme og er kjipe så jeg har ikke så mange å finne på ting med dessverre. 

Kjenner til det. Har hatt variabel inntekt og brukt mer penger enn jeg har. Jobber med saken og skal grave meg ut av problemene jeg har stelt i stand for meg selv. Det skal gå bra.  Var også ute og reiste i sommer, i 3 uker men en som kun ville ha det på sin måte. 3 uker jeg gledet meg til, men som ble 3 kjipe uker. Nedtur. Og jeg trengte denne ferien så sterkt selv og ha det gøy. Min mann gjennom 14 år var utro dette året + mye annet dritt. Så det siste jeg trengte var å sture i et hotellrom. 

Var ikke snakk om å drikke og pule rundt, som enkelte mener å tro når man snakker om å ha det gøy. Men å titte rundt, gjerne til langt på kvelden innimellom. Gjerne sitte ute å ta et par drinker og danse og ha det gøy.  Snakke med folk (bare snakke) 

Er det noe sånt du også hadde trengt? For det er akkurat det jeg hadde trengt. Det hjelper så mye og man har noe å leve på å se frem til en annen gang.

Endret av wintergirl
Skrevet
3 timer siden, wintergirl skrev:

Kjenner til det. Har hatt variabel inntekt og brukt mer penger enn jeg har. Jobber med saken og skal grave meg ut av problemene jeg har stelt i stand for meg selv. Det skal gå bra.  Var også ute og reiste i sommer, i 3 uker men en som kun ville ha det på sin måte. 3 uker jeg gledet meg til, men som ble 3 kjipe uker. Nedtur. Og jeg trengte denne ferien så sterkt selv og ha det gøy. Min mann gjennom 14 år var utro dette året + mye annet dritt. Så det siste jeg trengte var å sture i et hotellrom. 

Var ikke snakk om å drikke og pule rundt, som enkelte mener å tro når man snakker om å ha det gøy. Men å titte rundt, gjerne til langt på kvelden innimellom. Gjerne sitte ute å ta et par drinker og danse og ha det gøy.  Snakke med folk (bare snakke) 

Er det noe sånt du også hadde trengt? For det er akkurat det jeg hadde trengt. Det hjelper så mye og man har noe å leve på å se frem til en annen gang.

Så flink du er som har tatt tak i livet ditt :) Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme. Er ikke så glad i å feste, og når jeg drikker blir jeg veldig trist. 

Men en reise av noe slag kan jeg jo alltids planlegge.

Håper det går bra med deg nå! 

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så flink du er som har tatt tak i livet ditt :) Skulle ønske jeg kunne gjøre det samme. Er ikke så glad i å feste, og når jeg drikker blir jeg veldig trist. 

Men en reise av noe slag kan jeg jo alltids planlegge.

Håper det går bra med deg nå! 

Drikker sjeldent selv. Kanskje en gang i året. Fester omtrent aldri. Men elsker å se rundt meg. 

Bedre nå ja😊 Og bedre skal det bli😉

Skrevet

Kanskje han er glad for det livet han lever. Da skal du være glad for det på hans vegne. Ønsk hans beste inni deg. Vær takknemlig for den lille delen av perioden du opplevde med ham. Og gå videre med ditt liv.

Skrevet
28 minutter siden, exictence skrev:

Kanskje han er glad for det livet han lever. Da skal du være glad for det på hans vegne. Ønsk hans beste inni deg. Vær takknemlig for den lille delen av perioden du opplevde med ham. Og gå videre med ditt liv.

Jaja, jeg er over han fyren altså :) Er mer som at 2012 var et skikkelig bra år, sosialt sett og alt. Nå har jeg ny kjæreste og alt er veldig bra, men vennene mine har blitt så kjipe.. i 2012 var de med på masse morsomt og nå er de blitt så utrolig kjedelige. Så hvis jeg hører musikk fra 2012 f.eks så blir jeg veldig melankolsk med tanke på hvor gøy alt var. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått til utrolig mange psykologer, har også et selvmordsforsøk bak meg pga min ex.. og har ganske alvorlig PTSD. Har seriøst prøvd alt som går an for å komme over exen og 2012 men det går ikke. Jeg bodde også utenlands en periode. Kan hypnose funke? Kan noen slette hukommelsen min for 2012 sånn at jeg ikke husker det året i det hele tatt? 

Poenget er at du kildesortere det som du sitter fast med.

En ting er at du har kategorisert at har dumpet deg(punkt 1) og vært utro mot deg (punkt 2)

Punkt 3: hva gjorde du før du traff han?

Punkt 4: hva drømte du om når du var yngre?

Punkt 5: Hva var målet ditt å bli?

Punkt 6: Elsker du barn?

Punkt 7: drømmer du om en familie?

Punkt 8: hvordan er din drømmemann?

Punkt 9: hvem fortjener deg?

Punkt 10: tørr du si at de som kanskje betraktet deg som en god venn, faktisk er en stor drittsekk; Si det høyt!

Punkt 11: Bli fri, for nå kan du ikke la tyven få stjele livet ditt mer, du har blitt herre over ditt eget liv. Du er fri som fugl. :)

Anonymkode: 33cf1...704

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Serr? dine holdninger viser at det er greit å behandle andre som dritt, tenk på det neste gang ! Det er faktisk ikke så lett å gå videre dessverre når livet egentlig ikke har så mye å by på... vanskelig å forklare for de som ikke har vært der og vil aldri klare å skjønne... Da er du heldig hvis du bare klarer å ta deg sammen og finne deg noe nytt og bra bare ved å knipse! For sånn er det ikke for alle, noen bare kjemper og kjemper, tom for energi og har ikke noe positivt i livet og andre bare "alt ordner seg", ja når da? Og er f ikke lett å få psykolog og noen som kan veilede en heller. Vet du hvordan det er når alt skjer på engang, eller når du ikke har noe reserve? Og for å si det sånn, du aner ikke hvor jævlig det er når bestevenninna di eller typen din som betyr alt for deg behandler deg dårlig og eller bare dumper deg som søppel. Det er ikke noe å ta lett på, for de som vet åssen det er å bli behandla stygt ofte av andre mennesker rundt seg. Og det hjelper ikke alltid å si ifra og heller ikke kutte de ut, for de kommer ikke tilbake og forandrer seg ikke. Og det er uhyre vanskelig å finne seg nye som i det hele tatt er bra for deg, er for mye rart der ute. Velg mellom vrak eller ensomhet...

Anonymkode: 55bf1...74d

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep

- Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...