Gå til innhold

Bruker du datingapper som Tinder/Happn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er blitt skrevet på nett og blitt sagt i vennegjengen min at det er 2-3 ganger flere menn på datingsappene enn det er kvinner. Hva tror du om det? Er det mange som bruker alternativer?

Anonymkode: 31fa5...fc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt både Tinder og Happn. Fant kjæresten min gjennom Happn.

Anonymkode: 0695f...2ac

Skrevet

Har brukt begge deler. Har vært på noen dater, men alle er laaaangt unna bilde de legger ut. Så da er det bedre å bruke datingapper som har fokus på om folk passer sammen, enn å bruke de som går på utseende spør du meg. 

Anonymkode: 3c5fb...a3d

Skrevet

Fornøyd med Tinder men skal motta snapbilder før evt møter. Menn gjør seg like mye til på datingbilder som kvinner 

Skrevet

Det skal være sånn ca 52% menn der og 48 % kvinner på Tinder. Går fint å finne noen på disse appene, men du bør velge med omhu, vær kritisk. 

Skrevet

Jeg er på Happn, liker å se på menna som dukker opp uten å måtte ta noen direkte valg. Sikkert fordi jeg egentlig er ulykkelig forelska i kameraten min og ikke klarer å se for meg et liv med noen andre enn han. Synes Happn er best, liker ikke å måtte sveipe bort folk.

Anonymkode: 97be6...cb6

Skrevet

Jeg hadde tiner i en uke, men deaktiverte den fordi det var kjedelig. Alle virket så opptatt av bare utseende. Happn er ok, men er ikke aktiv der lenger. Okcupid er den beste jeg har brukt for nå, fant kjæresten min der (selv om halve inboksen min var fylt av useriøse menn).

Anonymkode: ce745...b46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...