Gå til innhold

"Vil du være søndagskjæresten min?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det? Kompis og jeg har nå fått samme spørsmål fra samme dame med to års mellomrom (!). Jeg avviste kaldt så fikk aldri vite hva det betydde. Nå er det han som lurer. Pulevenn eller noe mer?

Anonymkode: 3ce2a...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pulevenn 

Anonymkode: 503af...a4f

• Liker 5
Skrevet

Søndaskjæreste? Hadde tenkt at det var en som ville være kjæreste med meg kun om søndagen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt pulevenn, men med ekstra mye kosing 

Anonymkode: 2fb6f...d16

Skrevet

Fysj så umoralsk og ukristelig. 

Anonymkode: 2bad7...995

• Liker 1
Skrevet

Pule hele søndagen 

Anonymkode: 2e257...0e0

• Liker 1
Skrevet

Sååå glad jeg sa nei til et slikt opplegg.

Anonymkode: 962e1...7d1

• Liker 2
Skrevet

Hun vil ha deg når hun trenger deg og ikke ha videre forpliktelser enn det. Søndagskjæreste er bare et penere ord for pulevenn. 

Anonymkode: 815d3...73e

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg hadde søndagskjæreste var det pulevenn som jeg kunne dra på kino/spise ute med men ikke noe forpliktelser 

Skrevet

Pulevenn / en man gjør "kjæresteting" med på søndager, altså puler, ligger i senga hele dagen, ser film, lager mat til hverandre, koser.

Anonymkode: 2b235...0d0

Skrevet

En pulevenn tar man nærmest en bootycall til i ny og ne. Man kan gjerne ha flere av dem også.

Søndagskjæresten er en venn av motsatt kjønn (gitt at man er heterofil) og deler overskuddstid med. Man omgås på en helt annen måte. Man er ute i lag, gjør ting i lag... 

Så kan man si fysj og fordømme det hele moralsk osv., men husk nå bare på at andre lever livene sine annerledes enn en sjøl uansett, og at det er en grunn til at det er sånn. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det sånn og er veldig fornøyd. Vi begge er svært opptatte i hverdagen og ses kun på lørdagen. Utenom det har vi 0 kontakt med mindre en av oss må si fra om at vi ikke kan møtes til lørdagen.

Vi gjør alt det kjærester/par/mann og kone gjør. Alt fra gå turer, bilturer, båtturer om sommern, tur i skogen med matlaging, dagstur til London eller andre storbyer... Ja egentlig alt :) Vi er begge svært romantiske og trives i hverandres selskap.

Hun er min energy boost for en ny uke på en måte. Vi deler det vi vil om hverandre og lever vårt eget liv utenom lørdagen. Har også hendt vi ikke har sex når vi møtes. Tror vi mennesker bare trenger litt nærhet en gang i blant, hvertfall jeg. Å ha noen å holde rundt, kose, klemme eller bare holde hender og gå rundt gatene..... Jau, jeg trenger det men ikke hver dag. Så dette har vært perfekt for meg de 2 siste åra

Dette er ingen pulevenn men mer som min weekendlover? :P 

Så lenge man har klare regler så er dette perfekt for de som kunne tenkt seg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...