AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Hei! Begynner sykepleierstudiene på UiT nå snart, men finner ikke info om arbeidstøy? Vet på HiOA så må man ha det klart til studiestart og at det må være hvitt, men finner ikke noe om det på UiT sine sider? Noen som vet? må man ha det klart til studiestart eller? Anonymkode: 7f166...d27
Gjest Boxee Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Begynner sykepleierstudiene på UiT nå snart, men finner ikke info om arbeidstøy? Vet på HiOA så må man ha det klart til studiestart og at det må være hvitt, men finner ikke noe om det på UiT sine sider? Noen som vet? må man ha det klart til studiestart eller? Anonymkode: 7f166...d27 Regner med du skal gå deltid/desentralisert. Du trenger ikke det, du får utlevert på skolen 😊
Minlillesky Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Har du ringt dem og spurt ang dette? Hvis ikke, så er jo det lurt å gjøre..
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, Minlillesky skrev: Har du ringt dem og spurt ang dette? Hvis ikke, så er jo det lurt å gjøre.. Ja, men siden det er jul er det ingen svar å få Har sendt mail også men tenkte å høre her mens jeg venter på svar. Anonymkode: 7f166...d27
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, Boxee skrev: Regner med du skal gå deltid/desentralisert. Du trenger ikke det, du får utlevert på skolen 😊 Ja Tuusen takk for svar! Anonymkode: 7f166...d27
Gjest Boxee Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja Tuusen takk for svar! Anonymkode: 7f166...d27 Har gått samme selv, bare å spørre om det er noe annet du lurer på 😊
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 På 26.12.2017 den 22.31, Boxee skrev: Har gått samme selv, bare å spørre om det er noe annet du lurer på 😊 Ts igjen her! Har bare et spørsmål til.. Når fikk dere pensumliste første året? Liker å være litt tidlig ute, så ser litt etter pensumbøker, men finner ikke pensumlisten.. Har funnet for heltid både i Tromsø og Harstad 2017/2018 og ser det er flere av bøkene som går igjen (menneskekroppen, ernæringsboka, grunnleggende sykepleie 1-3, etikk i sykepleien osv.) Vet du om man bruker ca samme bøkene på deltid så jeg kan kjøpe de ´´trygt´´ nå? Ble mye spørsmål hehe men hadde satt stoor pris på svar Anonymkode: 7f166...d27
Gjest Boxee Skrevet 29. desember 2017 #8 Skrevet 29. desember 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts igjen her! Har bare et spørsmål til.. Når fikk dere pensumliste første året? Liker å være litt tidlig ute, så ser litt etter pensumbøker, men finner ikke pensumlisten.. Har funnet for heltid både i Tromsø og Harstad 2017/2018 og ser det er flere av bøkene som går igjen (menneskekroppen, ernæringsboka, grunnleggende sykepleie 1-3, etikk i sykepleien osv.) Vet du om man bruker ca samme bøkene på deltid så jeg kan kjøpe de ´´trygt´´ nå? Ble mye spørsmål hehe men hadde satt stoor pris på svar Anonymkode: 7f166...d27 Mener vi fikk utlevert første gang vi møtte opp ved skolen i begynnelsen av januar. Nå vet ikke jeg hvor du bor/skal gå, men om du bor i nærheten av meg har jeg enda de fleste bøkene så hvis de matcher de du skal ha er de til halv pris eller under halv pris👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå