Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg testet positivt for 9 dager siden, og har siden hatt ømme bryster og vært bittelitt uvel innimellom. Akkurat sånn var jeg sist jeg var gravid helt tidlig (har bare vært gravid en gang, og født en gang). Men i går kveld fikk jeg en liten blødning med friskt blod... :( I dag er det litt mer brunt enn rødt. Minner faktisk litt om mensen. Beklager detaljene! Er det en SA eller kan det være en kjemisk graviditet? Har lest litt om det i dag. Tror ikke jeg evt. er mer enn ca 5 uker på vei om jeg fortsatt er gravid. Ikke helt stabil syklus etter forrige graviditet ennå. 

Skal ta blodprøver i overimorgen, så håper på positivt svar da, men er svært skeptisk. Noen med solskinnshistorier?:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brun utflod i flere dager i uke 6, fødte et friskt barn. Mange opplever små blødninger når de er gravide uten at det er noe galt.

Anonymkode: 14e95...826

Skrevet

Hadde brun utflod og blødde friskt av og på helt til uke 12. Gikk fint, har i dag ei frisk og nydelig jente på 41/2 mnd 😊

Anonymkode: 8ddd0...eb0

Skrevet

Hadde «mensen» hele uke 5 av nåværende svangerskap... nå 29 uker på vei og full fres i magen. Like gravid etter en helt normal blødning... men det var sjeldent, jeg har hatt flere kjemiske/tidlige sa’er som har artet seg slik, men første gang noe klarte seg gjennom det :) Så alt er mulig! Blødninger i starten er veldig normalt har jeg forstått...

Skrevet

Godt å høre det kan gå bra. Er fortsatt uvel, har ømme bryster og har smerter rundt eggstokker/nedi der sånn som sist :P 

Skrevet

Jeg blødde jevnlig i diverse mengder helt til uke 15. Nå er jeg i uke 19 😊

Anonymkode: 2682e...8aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...