AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Hadde en følelse på at jeg kom til å få kjøkkenmaskin av samboer i julegave da jeg så den store gaven. Har alltid ønsket meg det. Tenkte at da måtte han jo virkelig ha planlagt dette en stund og lagt av penger. Kunne i hvert fall ikke være et «umpulskjøp» nå i desember med den dårlige økonomien vi har. Så åpner jeg julegaven og jaggu meg er det en kjøkkenmaskin! En bodum kjøkkenmaskin. Har hørt om mange forskjellige maskiner og har flere jeg virkelig ønsker meg, denne har jeg aldri hørt om. Ante ikke hva den lå på prismessig heller. Søkte den opp og ser at ordinær pris er rett under 2000, men at den er på tilbud nå til 999,-. Fant også et par tester gjort av dem, som var rimelig dårlige. Føler meg veldig slem, men nå sitter jeg igjen og føler meg veldig skuffet over julegaven. Samboer var veldig entusiastisk, og den er allerede tatt ut av esken og har fått plass på kjøkkenbenken.. Så, lurer på om noen har erfaring med denne selv? Hva brukte/bruker dere den til? For meg skal den hovedsaklig brukes til brøddeig og rundstykker. Ønsker å kunne bake helst 3 grovbrød i slengen, men kan vel også leve med å bare kunne lage 2 brød i slengen også. Kanskje en liten kakedeig nå og da, men overhodet ikke ofte. Anonymkode: b7689...0cb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Han er jo sikkert kjempestolt over å ha funnet en maskin som han faktisk har råd til, når han vet at det er noe du har ønsket deg. Og maskinen ser jo pen ut, men den har relativt liten motor, så du kan jo evt si til han at du er superglad for gaven, men trenger en med mer kraft for å kunne lage stor gjærdeig. Samtidig holder ikke 1000 kr til en av de maskinene med god motor, så med mindre du har en del tusen å legge mellom så blir det jo ingen maskin på dere. Så da er spørsmålet om du vil ha en liten maskin og lage mindre deiger, eller ingen maskin i det hele tatt og gjøre det for hånd. Jeg bruker for øvrig min maskin til både knekkebrød, kjøttdeig, falaffeldeig o.l., så det er mye man kan bruke maskinen til uten at den er superkraftig. Anonymkode: b2b42...c2f
onyx Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Det er nok ikke den maskinen jeg ville valgt til tunge gjærdeiger, så jeg ville nok sagt at maskinene er fin og tanken er god, men at den ikke passer til din bruk. Lever den inn og se hva som kommer på januarsalg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå