Gå til innhold

Har du noen gang sugd en taxisjåfør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en samtale med en taxisjåfør som fortalte at han hver eneste uke blir tilbudt å få kuken sugd av kvinner som vil slippe å betale for taxituren. Dette kan da ikke stemme? Tror dere det finnes så mange kvinner som tyr til dette? For ordens skyld så var de ikke villig til å gå noe lenger enn til kuksuging. Å suge en fremmed kuk er kanskje ikke så farlig for kvinner? 

Anonymkode: 312e1...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis de har kjørt veldig langt og regninga har blitt sykt mye, og de er drita full tror jeg på. 

Anonymkode: a1fb3...b3f

• Liker 1
Skrevet

Kjørte taxi i helgene når jeg studerte, og fikk noen sånne tilbud ja. Med ett unntak var ikke akkurat damene så veldig sjarmerende. Men hun ene unntaket, var klink edru, og sa rett ut at han var kåt og gjerne ville ha sex med meg. Attraktiv og søt var hun også. Men jeg takket nei ..

Anonymkode: 6686c...e49

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjørte taxi i helgene når jeg studerte, og fikk noen sånne tilbud ja. Med ett unntak var ikke akkurat damene så veldig sjarmerende. Men hun ene unntaket, var klink edru, og sa rett ut at han var kåt og gjerne ville ha sex med meg. Attraktiv og søt var hun også. Men jeg takket nei ..

Anonymkode: 6686c...e49

Han eller hun ? ;)

• Liker 9
Skrevet

Nei men en taxisjåfør har prøvd seg på meg i mine yngre dager. Dette var i Oslo og han var mørkhudet. Han kom til huset mitt flere dager etterpå og stod på utsiden med bilen på tomgang. Ikke så veldig trivelig. 

Anonymkode: 6fb6e...cb7

Skrevet

Jeg kunne få lov til å betale på den måten en gang, sjåførens forslag, en eldre pakistaner. Heldige meg liksom. Jeg ble livredd, kastet 200 kr til han og skynte meg ut. Han kjeftet og smelte etter meg, skikkelig forbanna. Ekkelt!

• Liker 7
Skrevet

Nei. Men hr blitt tilbydt pikk av en sjåfør, han var ekkel. Tok hånda på låret mitt og holdt på kuken sin og fortalte at den er stor og at han elsket norsk fitte, han elsket å slikke norsk fitte og det var lenge siden han hadde slikket. Æsj, jeg ble faktisk redd.

Anonymkode: bfb13...630

• Liker 2
Skrevet

Aldri forstått hvorfor kvinner setter seg i passasjersetet og ikke i baksete.

Mange av disse utenlandske taxisjåførene tar det som en invitasjon til sex når en kvinne alene setter seg i passasjersetet. 

Alle som har reist litt vet at man alltid setter seg i baksetet på en taxi med mindre man er fire stk.

Anonymkode: cb598...237

• Liker 4
Skrevet

Faktisk aldri. Har aldri ramla meg inn.

• Liker 2
Gjest Fillerista
Skrevet
12 minutter siden, SlemUlv skrev:

Han eller hun ? ;)

Det er helt vanlig at fantasien endrer seg litt mens man runker :)

Neida.

Har ikke gjort det og har heller ikke pult en flyvertinne. 

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort.

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Aldri forstått hvorfor kvinner setter seg i passasjersetet og ikke i baksete.

Mange av disse utenlandske taxisjåførene tar det som en invitasjon til sex når en kvinne alene setter seg i passasjersetet. 

Alle som har reist litt vet at man alltid setter seg i baksetet på en taxi med mindre man er fire stk.

Anonymkode: cb598...237

Jeg ble faktisk tilbudt av en norsk taxisjåfør om å suge han, så selv om det kan være noe sant at det gjelder fleste utenlandske sjåfører som er slik så er ikke andre nordmenn unntak. Jeg sendte en klage, men vet ikke om det har skjedd noe siden. Heldigvis er jeg glad jeg bare kom meg unna den situasjonen.

Anonymkode: a7bec...b45

• Liker 2
Skrevet

Heldigvis aldri, har vel nok vært heldig og ringt seriøse taxisjåfører.

Skrevet (endret)

Tror ikke dette er vanlig,få kvinner er så ukritiske at de putter en fremmed mann sitt kjønn i munnen,man kan få sykdommer av det

Endret av barbent
  • Liker 4
Skrevet

Æsj nei!! :sprettoy: Vemmelig.

Anonymkode: 9cfd5...77b

Skrevet (endret)

Nei, aldri, og det har heller aldri falt meg inn!

Makan altså....!

Jeg har forøvrig ikke for vane å sette meg foran i passasjersetet når jeg kjører drosje. Sitter alltid i baksetet. Liker best litt avstand.

Endret av Million
  • Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg har sugd litt av hvert. Sikkert en taxisjåfør også.

Skrevet
2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg har sugd litt av hvert. Sikkert en taxisjåfør også.

Er du homo???

Anonymkode: 18cd5...867

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er du homo???

Anonymkode: 18cd5...867

Han er bi.

Anonymkode: f40c0...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...