Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann i litt over 3 måneder. Vi sees kun noen timer ca. 3-4 ganger i mnd. pga jobb og barn. 

Vi har avtalt og møtes i morgen. Han er på fjellet, men kommer hjem i morgen. Da jeg spurte han når han kommer hjem sa han at det bestemmer han strengt tatt selv og spurte når jeg ville ha han hjemme. Siden han må avgårde igjen allerede kl 19 sa jeg at det hadde vært fint om han klarte å være hjemme en gang etter 13 slik at vi får litt tid sammen. 

Da skrev han at han nok ikke klarte å være hjemme før kl 16 siden han skal på fest kvelden før og ikke tør å kjøre i bakrus. Det tar 2 t 45 m å kjøre fra der han er. 

Jeg følte meg plutselig lite prioritert og veldig lite spesiell. Overreagerer jeg bare eller er dette et nytt klassisk eksempel på at «he’s just not that into you»? 

MÅ man virkelig hver eneste gang planlegge å drikke mye og lenge?? Jeg hadde forstått det om det hadde vært en 20 år gammel gutt, men dette er en snart 40 år gammel mann. 

Anonymkode: 49d7a...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt det som «he is just not that into you». Hvis man er interessert i en person, så prioriterer man den personen. Hadde jeg vært han (og hvis han virkelig er interessert i deg) så ville jeg ha latt være å drikke i det hele tatt eller drikke bare litt, for å kunne komme fortest mulig til deg og fått mest mulig tid med deg. Det er sånn det burde være inhvertfall, syntes jeg da 

Anonymkode: a1ced...b00

• Liker 3
Skrevet

Teit å drikke hele jula som voksen mann men også ganske teit å kreve samvær samme dag den andre kommer hjem fra ferie når dere bare har møtt hverandre et ti-talls ganger. La han få ha jula si som planlagt og få hvile ut før du krever å møtes, er mye hyggeligere å være sammen en dag begge har overskudd og er i modus for det og ikke en dag han er sliten og akkurat kommet hjem fra ferie.. 

Anonymkode: ecec9...eab

• Liker 2
Skrevet

Ikke no hyggelig når du maser deg til det, mener jeg 

Anonymkode: ecec9...eab

• Liker 1
Skrevet

Det er nok ødelagt uansett her høres det ut som. Å ikke la høre fra seg sier at han ikke er interessert i noe mer. Spesielt om dette var noe som skjedde plutselig. Ville droppet han for det er veldig respektløst synes jeg. 

Anonymkode: 4baec...0d9

• Liker 1
Skrevet

He’s just not that into you, sorry... :/ Ikke kontakt ham mer og se hva som skjer.

Anonymkode: 89aad...a5f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...