Trolltunge Skrevet 26. desember 2017 #41 Skrevet 26. desember 2017 Skulle skru sammen kjøkkenskap, men finner ikke hammer (selv om jeg sikkert har minst 5 stk), så nå gir jeg opp og finner frem en av bøkene jeg fikk til jul.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #42 Skrevet 26. desember 2017 7 minutter siden, Trolltunge skrev: Skulle skru sammen kjøkkenskap, men finner ikke hammer (selv om jeg sikkert har minst 5 stk), så nå gir jeg opp og finner frem en av bøkene jeg fikk til jul. Det er 2. juledag og man hamrer ikke denne dagen. Vent til i morgen Anonymkode: 3b77e...aa1 2
Gjest Mythic Skrevet 26. desember 2017 #43 Skrevet 26. desember 2017 I dag har jeg måkt snø tre ganger, og må sikkert måke en gang til! Bakset meg en runde med hunden på ubrøytede veger rundt omkring, etter et snøfall på ca 30 cm i natt. Ble dobbelt trim av det Samboer jobber i kveld, så jeg har hatt lettvinn mat, glor på serier på tv, leser litt, og bare slapper av sammen med hunden Godt med en rolig dag, etter to dager med familieselskap, og jobb igjen i morgen.
Trolltunge Skrevet 26. desember 2017 #44 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er 2. juledag og man hamrer ikke denne dagen. Vent til i morgen Anonymkode: 3b77e...aa1 Var bare noen små stifter som skulle inn i ryggplater. Ingen store smell. Fant til slutt hammer, og tviler på at naboer hørte noe. Men du har selvsagt helt rett, slik egentlig. Når man jobber mye må man imidlertid av og til gjøre ting når man kan.
Perelandra Skrevet 26. desember 2017 #46 Skrevet 26. desember 2017 Gikk en turmarsj arrangert av det lokale fotballaget tidligere i dag. På ettermiddagen fikk vi (min mamma og jeg) besøk av tante og kusine. Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal ut og gå en kveldstur. Det ble litt mye kake da tante og kusine var her, så jeg kjenner at jeg kunne trengt en luftetur igjen.
Gjest Linaria Skrevet 27. desember 2017 #47 Skrevet 27. desember 2017 Kjæresten har hatt to konserter så dro til Glasgow og traff ham etter den første, spiste middag og dro på den andre sammen. Pleier ikke gjøre noe spesielt 2. juledag egentlig.
The Kitten Skrevet 27. desember 2017 #48 Skrevet 27. desember 2017 Andre juledag gikk jeg en lang tur og så var jeg på fest
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #49 Skrevet 27. desember 2017 I går gjorde jeg det samme som jeg skal i dag: Lang frokost sammen med mannen. Lese bok og drikke kaffe. Sjakk-VM på TV. Knekke litt nøtter. Smake litt konfekt og mikse klementiner. Lage og spise middag i 16-tiden. Trene. Dusje. Gå tur. Se TV og lese. 🙂 Anonymkode: 2391d...ce7
Aurora** Skrevet 28. desember 2017 #50 Skrevet 28. desember 2017 Føler "alle" skal feste 2 juledag og at jeg er litt sær som ikke gjør det. Gjorde egentlig ingenting 2 juledag. Bare daffet hjemme og så på film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå