Gå til innhold

Hva gjør dere i dag, 2.juledag?

Anbefalte innlegg

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Jeg hadde store ambisjoner om en skitur, også høljregner det :( Tenkte bruke dagen til husarbeid og Netflix, siden jeg aldri har tid til å se på tv ellers. Hva gjør dere andre denne dagen? 

Skrevet

Bok på senga, gåtur med hunden og julekaker hos svigers. 

Skrevet

Har spist lang frokost,skal straks dra på trening. Regner meg å ta meg god tid og bruke ca 2-3 timer der. Så blir det hjem igjen og bruke resten av dagen på mat,rydding,klesvask og noen timer foran nettbrett/tv :)

Anonymkode: 1dbe7...123

Skrevet

Julebrunsj med familie, kjøre sønn til flyplassen og deretter bare slappe av.

Anonymkode: 40226...5fb

Skrevet

Spise, lese og spise litt til :fnise: Regner her også, og ungen er syk, så blir ikke noe særlig aktivitet i dag. 

Anonymkode: 39aa2...5f1

Gjest Catalina Culès
Skrevet

I dag skal jeg bare være hjemme å slappe av, blir sliten av all sosialiseringen som har vært i jula. 

Skrevet

hjemme med barn og slapper av... skal male kanksje

Skrevet

I dag får vi middagsbesøk :)

Skrevet

Rydder og vasker , svarer julekort

Anonymkode: 5373a...2c6

Skrevet

Jobber :) har ingen forhold til denne dagen, andre juledag er jeg som regel drittlei å se på tv og spise snop - så jeg tar heller en «rød vakt» med over dobbel betaling 😁

Anonymkode: c394e...4c7

• Liker 1
Skrevet

På med finstasen..og avgårde til familieselskap..igjen 🙄 Vet jeg høres veldig utakknemlig ut, men jeg er totalt utslitt, og gleder meg til romjulen hvor vi som familie kan slappe av og kose oss sammen. Setter utrolig stor pris på at vi har et nettverk og familie som tenker på oss og inviterer oss..men..jeg er lei ☹️

Anonymkode: 5ab86...dcc

Skrevet

Shine opp leiligheten og ut på byen en liten tur med en venninne. Jobb igjen imorgen 😔

Skrevet

Jeg skal se på reisen til julestjernen og brodere litt. Kanskje sette på en serie og brodere mer når den er ferdig. 

Anonymkode: 3bd35...25e

Skrevet

Skal ha storfamilien på besøk. Må rydde hus og dekke opp. Blir ca 20 stk.

Anonymkode: 26fea...5e6

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På med finstasen..og avgårde til familieselskap..igjen 🙄 Vet jeg høres veldig utakknemlig ut, men jeg er totalt utslitt, og gleder meg til romjulen hvor vi som familie kan slappe av og kose oss sammen. Setter utrolig stor pris på at vi har et nettverk og familie som tenker på oss og inviterer oss..men..jeg er lei ☹️

Anonymkode: 5ab86...dcc

Da er det jo mulig å endre litt på tradisjonene deres, om dette gjentar seg hvert år. 

Skrevet

Sov til 11. Spiser frokost/lunsj. Skal ut en tur etterpå med barnet mitt, for å leke.Ellers blir vi inne i regnværet resten av dagen. Vi er begge syke i tillegg, så blir en fin og rolig dag :) 

Skrevet

Blir kombinert jule- og bursdagsmiddag. Så tenkte jeg reise på kino for å komme meg ut litt.

Anonymkode: 9d2c7...256

Skrevet (endret)

Ingen store planer eller familiebesøk i dag. Blir litt rydding i huset, leke/spille med barna og slappe av :)

Endret av Sera D
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Sera D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...