AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #1 Skrevet 26. desember 2017 Jeg er norsk og bor i Norge nå, men skal kanskje flytte til England om et år eller to. Vil derfor gjerne ha kontakt med menn derfra! Er det noen nettsider som er gode for det og samtidig også er internasjonal? For på mange nettsider må du jo skrive hvor du er fra og siden jeg bor i Norge så får jeg jo kun matcher med norske menn. Anonymkode: a0f7a...efd
Nicathv Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 Skriv at du bor i England når du lager profilen din da. Eller sett den til å matche deg med menn derfra, hvis det går. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du vil ha kontakt med menn som du ikke kommer til å treffe før om ett til to år - og kanskje ikke i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Bare google dating site UK eller last ned en fake gps app og still inn til england og bruk tinder Anonymkode: 8886b...4ab
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 England? Du vet at britiske menn er ignorant og har dårlig moral? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en brite. Foretrekker mennesker som er åpne for andre kulturer og ikke syns det er skummelt å reise andre steder enn til Mallis Anonymkode: fc950...566
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Jeg anbefaler OkCupid! Mange engelskmenn der. Er absolutt ikke enig i at britiske menn er ignorante og har dårlig moral. Ikke noe mer enn nordmenn. Jeg har bodd i England, og møtte mange fine folk der. Nå snakker jeg med en som har god moral og er et godt menneske tvers igjennom. Anonymkode: 01ff0...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #6 Skrevet 26. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: England? Du vet at britiske menn er ignorant og har dårlig moral? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en brite. Foretrekker mennesker som er åpne for andre kulturer og ikke syns det er skummelt å reise andre steder enn til Mallis Anonymkode: fc950...566 Helt uenig! Kjenner så mange bra engelskmenn, og England er vel det eneste landet bortsett fra Norge hvor jeg kunne tenkt meg å bo Anonymkode: 5fdbc...f71
kimchi wasabi Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: England? Du vet at britiske menn er ignorant og har dårlig moral? Jeg kunne ALDRI vært sammen med en brite. Foretrekker mennesker som er åpne for andre kulturer og ikke syns det er skummelt å reise andre steder enn til Mallis Anonymkode: fc950...566 Helt uenig, foretrekker generelt britiske menn ovenfor nordmenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå