Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en du tente på selv om du ikke syntes personen var pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du vært sammen med en du tente på selv om du ikke syntes personen var pen?

Hadde nylig sex med en jente som jeg syntes hadde veldig digg kropp, samtidig som jeg ikke synes hun er noe ansiktspen. Vil egentlig si hun ligner litt på en transvestitt. Selvsagt kan jo være at ansiktet vokser på meg, men kunne du vært sammen med en som du ikke syntes var ansiktspen, så lenge du tente på personen?

På den ene siden så er det jo det at man tenner på personen som er det viktige når det kommer til det fysiske. På den andre siden så synes jeg det virker rart om man er sammen med en man synes ser ut som en transvestitt. 

Vet at selvsagt personligheten teller også, men vi antar at den er riktig. Altså at alt annet enn ansiktet stemmer. 

Anonymkode: 65f43...bc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg må være tiltrukket av person, det vil si ha følelser. Og når jeg har følelser så blir personen pen. Var forelsket i en for 10 år siden som går nesten for å være stygg. Han har aldri hatt dame og er nå godt over 30. Synes ikke selv han er noe pen, så jeg skjønner ikke hva jeg så i han. Han forrige jeg likte går vel mer under kategorien kjekk, men jeg tiltrekkes absolutt ikke lenger. La ikke merke til han jeg liker nå med det første heller, men han klarte å vekke noe i meg.

Anonymkode: b1ae8...b2e

Skrevet

Ja, altså , tenner man på personen så finner man jo personlighet og utstråling sjarmerende og tiltrekkende selvom personen ikke nødvendigvis er annsiktspen, og syntes man personen er sjarmerende i ens øyne så kan også følelser utvikle seg, og er det følelser der så blir personen pen på alle måter også, også ansiktspen :)

Den jeg har vært mest forelska i, kjæresten min, er ikke en jeg ville tiltrektes av normalt sett utseendemessig, men han var så utrolig sjarmerende så når jeg var godt kjent med han og ble forelsket i sjarmen hans så ble han jo verdens peneste og diggeste utseendemessig i mine øyne fordi jeg var forelsket :)

Anonymkode: 6f5f5...961

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...