Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #21 Skrevet 3. februar 2005 Så en på bryllupsdagen.no som var til salgs (vet ikke om den var ny eller brukt) Utenom di som allerede er nevt her nå fant jeg en søt her http://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/2.htm
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #22 Skrevet 3. februar 2005 Så en på bryllupsdagen.no som var til salgs (vet ikke om den var ny eller brukt) Utenom di som allerede er nevt her nå fant jeg en søt herhttp://www.lisenett.no/bryllupstilbehor/2.htm Den var søt ja, men ynskjer noko meir ungdommeleg, om det fins.. Hehe.... Vi er jo pur unge vi...
Arwen Skrevet 4. februar 2005 #23 Skrevet 4. februar 2005 www.ebay.com har masse kaketopper, kanskje du finner noe der? ellers har du jo disse sidene: www.topsthecake.com og www.theknot.com den eneste kaktoppen jeg har likt så langt er denne, men jeg synes den ble litt for dyr.
Annie Skrevet 4. februar 2005 #24 Skrevet 4. februar 2005 Var det en kaketopp? Den var kjempelekker, men er også perfekt som gave til et brudepar.
Arwen Skrevet 4. februar 2005 #25 Skrevet 4. februar 2005 Var det en kaketopp? Den var kjempelekker' date=' men er også perfekt som gave til et brudepar.[/quote'] Det er en kaketopp ja, men gave? :o Hvor skal man ha sånt etterpå da? :klø:
Annie Skrevet 4. februar 2005 #26 Skrevet 4. februar 2005 Personlig så liker ikke jeg pynteting, men det er jo en fin nipsgjenstand og et flott minne fra bryllupet.
Arwen Skrevet 4. februar 2005 #27 Skrevet 4. februar 2005 Personlig så liker ikke jeg pynteting' date=' men det er jo en fin nipsgjenstand og et flott minne fra bryllupet.[/quote'] ok, jeg liker heller ikke nips, så hadde hatt problemer med å plassere den noe sted i ettertid.
Gjest Betty Boop Skrevet 4. februar 2005 #29 Skrevet 4. februar 2005 Mamma skal lage 3-etasjers marsipankake til oss. Jeg har lyst til å få tatt et sort-hvitt portrett bilde av mannen og meg, og klippe til to hjerter (to kopier som blir limt bakside mot bakside) og lage en ramme av sukkerglasur eller noe og sette på toppen av kaken. Litt dårlig forklaring? :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå