Gå til innhold

Føler meg alltid "kvalt" og er lei av å være singel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å være singel nå, har vært singel i 4 år etter at det ble slutt med min samboer gjennom mange år (jeg gikk lei og vi hadde for lite til felles). Jeg er 32 år, studerer fulltid, jobber deltid, har flere fritidsinteresser og gode venner, men hver gang det går fra uskyldig dating til noe litt mer seriøst føler jeg meg alltid kvalt, det blir alt for mye og alt mulig begynner å irritere meg ved den andre personen :(  Er det bare fordi det er feil person for meg, eller har jeg blitt gammel og sær?

Foretekker å gå ut med menn jeg møter gjennom fritidsaktiviteter, studier eller gjennom venner, men har også prøvd meg på tinder. Dro på noen dater (ble ingen 2. date med noen), men følte det ikke var helt min greie. Folk ser virkelig ikke ut som i virkeligheten på de bildene, og opplevd løgner om jobb og alder.

Jeg har ikke barn, og bestemte meg for en ny karriere ganske sent, så det er ikke så mange på min alder på samme sted i livet. Hvor møter dere andre over 30 menn, for å bli kjent og for muligheten til noe seriøst?

Har en god bestevenn som mener jeg er litt uheldig (mange raringer jeg har møtt), og fokuserer for mye på felles interesser og samtaleemner enn utseende/hvem jeg faktisk tenner på. Det kan være sistnevnte som har gjort at det ikke har fungert med de siste datene mine. Føler jeg ikke kan være superkresen på alt heller, blir jo bare gamlere og gamlere her og de gode mennene finner sine livspartnere :fnise:

Noen som har tips, solskinnshistorier eller vil dele sine erfaringer med meg? Andre damer som har hatt problemer med å binde seg, selv om det er så lite som å ta steget fra dating til kjærester? Ekstra kjipt å sitte hos familie i jula når alle andre har med sine forlovede, koner og barn.

Anonymkode: e24cc...50b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...