Gå til innhold

Så utrolig skuffet over gave fra samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Isambard skrev:

Den var ikke helt jævlig, bare passe mislykket. Jeg synes alle skal ha litt slakk og en dugelig tabbekvote i et forhold. 

For meg var den jævlig, jævlig lite gjennomtenkt for å si det mildt. Alle kan tabbe seg ut og bomme, men hva tenker man med når man gir sin bedre halvdel en gave til maks 200 kr når man attpåtil vet den andre gir for 3500? Nå er ikke verdien det jeg tenker mest på, finnes masse flotte rimelige gaver, men denne var bare ikke godkjent.

• Liker 6
Skrevet

Man er jo beyond tufs når man gir noen en bok man vet de har lest. Da er man enten ond eller psykisk utviklingshemmet.  Den der kommer man ikke unna med ved å trekke på skuldrene og påberope seg rollen som «håpløs Mann». Og hadde man vært en dust med utrolig plump humor ville det nok ha ligget en ordentlig gave under treet i tillegg.

Anonymkode: b503e...ce6

• Liker 7
Skrevet

Hmm. Har du bladd i boka? Kan den inneholde noe mer? 

Om han sa at han tenkte du ville lese den igjen, så kan det hende det er noe superromantisk på gang? 

Anonymkode: 56c59...c5d

Skrevet
On 26.12.2017 at 12:44 AM, AnonymBruker said:

På en måte får jeg litt vondt av deg, for det var en skikkelig skikkelig døv gave, men på den annen side, tenker jeg, slutt å syt! Du har samboer, du har noen å feire jul med, og du fikk til og med gave!! Syns kanskje dette ikke er verdt å sutre over om man prøver å sette ting litt i perspektiv. Men gaven var skikkelig teit, det er jeg faktisk enig i😊 

Anonymkode: 53585...087

Får være måte på desperasjon - uavhengig av hvordan samboer behandler en, skal man bare være glad man har samboer?! 

For meg er det ikke gaven (tingen) som teller mest, men tanken og handlingen. Ts sin samboer viser at han knapt har tenkt og overhode ikke lagt seg i sælen for at hun skulle glad på julaften. Når han ikke gjør det, viser det at han tar henne for gitt, og overhodet ikke ser på henne som en bra dame - et varp - han må ta vare på. Jeg ville aldri kunne satse fremtiden på en sånn fyr og et sånt forhold. Det vil bare bli verrx. Get out!

Anonymkode: bb5f3...957

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Anonymkode: 3ce20...b11

Har du sett etter om det ligger no overaskelse i den?

Skrevet
3 timer siden, Forundret.. skrev:

Har du sett etter om det ligger no overaskelse i den?

Inni boken ligger et byttekort fra norli. Det forandrer jo alt :ler: 

TS

• Liker 10
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Inni boken ligger et byttekort fra norli. Det forandrer jo alt :ler: 

TS

Synes i grunnen ikke det da men jeg er nok litt mer «high maintenance» enn du. Synes gaven var ordentlig kjip. Men skjønner ikke hvorfor du brukte 3500,- på gave til ham med mindre du har nedbetalt leilighet og studielån..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes i grunnen ikke det da men jeg er nok litt mer «high maintenance» enn du. Synes gaven var ordentlig kjip. Men skjønner ikke hvorfor du brukte 3500,- på gave til ham med mindre du har nedbetalt leilighet og studielån..

Fordi jeg har spart lenge til julegaven hans og hadde lyst til å kjøpe noe jeg visste han ville bli skikkelig glad for.

Gaven jeg fikk av ham var rævva syntes jeg. At byttekortet endrer noe var ment som en spøk :)  Det har uansett hjulpet mye på humøret å få så mye støtte her inne. Greit å vite at det ikke bare er jeg som overreagerer.

TS

• Liker 4
Skrevet

Kanskje han frir til deg på nyttårsaften.

Anonymkode: 39249...c22

Skrevet

For meg blir det rart å tenke at kjæresten ikke bryr seg kun fordi man får en dårlig gave, slik enkelte hevder her i tråden. Hvis han er en fin fyr ellers så bryr han seg jo om deg. Hvis du ikke vet hvor mye han faktisk bryr seg om deg så er det noe fundamentalt galt med hele forholdet.

Når det gjelder dette med boka du fikk så ville jeg av pur nysgjerrighet spurt hva han tenkte. Hvorfor fikk du en bok du hadde lest? Pleier han selv å kjøpe et nytt eksemplar hver gang han skal bla i en bok på ny? Her er det rom for mye humor og jeg ville absolutt spurt han. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt han allerede på julaften kvelden.

Anonymkode: 47181...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.12.2017 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg har spart lenge til julegaven hans og hadde lyst til å kjøpe noe jeg visste han ville bli skikkelig glad for.

Gaven jeg fikk av ham var rævva syntes jeg. At byttekortet endrer noe var ment som en spøk :)  Det har uansett hjulpet mye på humøret å få så mye støtte her inne. Greit å vite at det ikke bare er jeg som overreagerer.

TS

Det var da ihvertfall godt det var med byttekort, så kan du bytte det i en bok du ikke har lest :P

Anonymkode: 784b3...c2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...