AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Vil tilbake til leiligheten jeg har i byen. Men de her hjemme ble nesten fornærmet da jeg sa det, allerede 1 juledag... hvor lenge er vanlig å være? Har fri til 3 januar fra skolen Anonymkode: e0267...09a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Det vil sikkert variere fra familie til familie. I vår familie er 2 juledag den vanlige hjemreisedagen. Anonymkode: b82d2...217 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Er hos mamma og pappa ca ei uke. Anonymkode: 30691...459
Drikkeflaska Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Jeg er hjemme fra 15. desember til 9. januar i år. Blir nok noe av det samme neste år også. Så lenge jeg ikke har noen kjæreste, og det er her hjemme jeg har det meste av venner og familie, vil jeg være her så lenge som mulig. 3
Gjest Melis123 Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Dette finns det neppe noen fasit på😊 jeg har familie i samme by, så sover aldri over.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Jeg tror det er så store variasjer her, at "alt" er normalt. Anonymkode: 40fd4...39b
Gjest NotNaomi Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Har vært her siden tidlig lille julaften . Reiser hjem i morgen . Det ble mange flere her enn jeg visste , og selv om det har vært superkoselig og veeldig avslappende , så savner jeg hula mi og bøker nå :-)
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil tilbake til leiligheten jeg har i byen. Men de her hjemme ble nesten fornærmet da jeg sa det, allerede 1 juledag... hvor lenge er vanlig å være? Har fri til 3 januar fra skolen Anonymkode: e0267...09a Du bør kunne drøye det til 2. juledag, synes jeg... Hyggelig med familie som helst vil fortest mulig ut døra..... Anonymkode: 94b92...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er så store variasjer her, at "alt" er normalt. Anonymkode: 40fd4...39b Enig, men litt rart hvis det er om å gjøre å komme seg fortest mulig hjem :/ Svigersønnen vår klarte ikke vente med å komme til oss i går.... Foreldrene hans ble skuffet over at han dro hit med en gang gavene var åpnet..... Forstår det meget godt!!! Han fikk heller ikke noe utbytte av det, da vi er en stor familie, og holdt på lenge med gaveutdeling og selskap etterpå. Dette sa datteren vår til han før han reiste hjemmefra, men man MÅTTE bare komme hit nå... Vi så jo at han helst ønsket datteren våres ned i kjellerleiligheten hennes snarest da han kom...., men han måtte vente. Han sa at foreldrene ble lei seg fordi han ikke var der lenger, og jeg svarte at jeg forstod foreldrene hans meget godt! Han var kjempesnar med å dra hjem til foreldrene til brunsj i dag. Og han sa han hadde dårlig samvittighet overfor mor og far. Anonymkode: 94b92...9c9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 I år er jeg hos mine foreldre fra den 23. til den 30, omtrent som vanlig. Mine søsken og den enes ektefelle (som også har foreldre her) blir her noen dager lengre (og kom en dag eller to tidligere). Vår familie er veldig koselig og kosete, samboeren min kunne nesten ikke tro hva hen så de første gangene jeg tok hen med til foreldrene mine. "Dere...KLEMMER jo hverandre heeele tiden!" Så det er god stemning og aldri noe drama. I tillegg har alle vært sitt rom man kan trekke seg tilbake på. Vi bor alle 2-4 timers kjøretid unna foreldrene våre, og er i 20- og 30-åra. Ingen har egne barn. Anonymkode: 8ac5f...cdd
Arkana Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Det varierer nok litt. Jeg har min familie her (de bor hos oss) og broren min drar hjem i kveld siden han jobber i romjulen, men han bor bare 10-15 min kjøring unna så han kommer til å sove hjemme og komme hit etter jobb. Foreldrene mine vet jeg ikke hvor lenger blir, men de kom 20 desember og jeg tipper de drar onsdag eller torsdag så en ukes tid. Endret 26. desember 2017 av Arkana
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Samboer jobber omtrent hele tiden, så jeg har dratt til mine foreldre 15 min unna, og vært her siden lørdag. Blir vel til i morgen kanskje. Anonymkode: 49448...fb5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 Vi er sjeldent borte mer enn en natt av gangen. Grenser for hvor hyggelig det er å bo hele jula i en koffert på et provisorisk gjesterom. Dessuten skal vi både rekke å besøke hans foreldre og mine foreldre (som er skilt og gift igjen på hver sin kant). Legg på et par dager med jobb, så er det ikke mye aktuelt å «flytte hjem i jula». Anonymkode: 3aae3...e58 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 Jeg har vært hjemme siden 29. November og skal være hjemme til 6. Januar, fordi begynner på den 8’ende igjen. Studerer i en annen by! Anonymkode: f1bd6...04c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært hjemme siden 29. November og skal være hjemme til 6. Januar, fordi begynner på den 8’ende igjen. Studerer i en annen by! Anonymkode: f1bd6...04c Såå lenge :O Anonymkode: b9290...a42
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil tilbake til leiligheten jeg har i byen. Men de her hjemme ble nesten fornærmet da jeg sa det, allerede 1 juledag... hvor lenge er vanlig å være? Har fri til 3 januar fra skolen Anonymkode: e0267...09a Julebesøk varer til de er ferdige. Når julebesøk er ferdige kommer helt an på livssituasjonen til både julegjesten og julenesøkshjemmet. Borte bra, hjemme best, uansett. Neste jul avtaler du i forkant hvor lenge du blir. I år kan du jo ta en tur hjem tor så å vende tilbake til nyttårshelgen, dersom veien ikke er for lang, da. Anonymkode: 7209c...c9d
Ulrikke Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 Vi er hjemme, men har svigerforeldre på besøk (de bor 50 mil unna). De har vært her en uke og reiser i morra. Da jeg bodde for meg selv i samme by som foreldrene mine, men i hver vår ende, så overnattet jeg der et par netter, men jeg måtte hjem og ha litt "fri" innimellom. Skyldte på dyrene jeg hadde (burdyr, de var ikke med). Men jeg har alltid trivdes godt alene. Jeg ville nok ikke sagt noe om at jeg ville hjem før 2.juledag, men avhengig av om man har fri eller ei og hvilke planer man har, så tror jeg det er uendelig med variasjoner. Hvor langt er det til leiligheten din? Kan du dra dit en dag og så komme tilbake et par dager? Få en pause? At du evt. har planer med venner på nyttårsaften vil jeg jo tro familien forstår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå