Lillemorbare Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Hei, jeg har nettopp lest ut Saras nøkkel(gjort på en dag), og forelsket med så i de grader i denne boken. Fytti den var fantastisk!!! Men uansett, nå trenger jeg et nytt boktips?
QQbaby Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Fifty Shades of Grey serien er så fin, barna elsker når jeg leser litt til dem fra de bøkene. Så denne boken kan passe alle i familien 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #3 Skrevet 26. desember 2017 Boktyven Anonymkode: 1d7af...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 18 timer siden, Lillemorbare skrev: Hei, jeg har nettopp lest ut Saras nøkkel(gjort på en dag), og forelsket med så i de grader i denne boken. Fytti den var fantastisk!!! Men uansett, nå trenger jeg et nytt boktips? Bøkene til <Lucinda riley og kate Morton vil du sikkert like. Anonymkode: 018d4...e9a
♥Missy♥ Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Hvis du ikke har lest Gert Nygårdshaug «Mengele Zoo» så bør du lese den. Det er en økologisk krimbok med en sterk historie. Jeg ble fenget fra første side. Google den, så får du lest anmeldelser. En av mine yndlingsbøker 💕 2
Lava Anne Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 1 minutt siden, ♥Missy♥ skrev: Hvis du ikke har lest Gert Nygårdshaug «Mengele Zoo» så bør du lese den. Det er en økologisk krimbok med en sterk historie. Jeg ble fenget fra første side. Google den, så får du lest anmeldelser. En av mine yndlingsbøker 💕 Den er DRITBRA.
♥Missy♥ Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 18 minutter siden, Lava Anne skrev: Den er DRITBRA. Ja, ikkesant Jeg er så utrolig glad i den boken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå