Gå til innhold

Er dette dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har tidligere datet en venninne. Men har innmellom gått lang tid mellom hver gang. Ho kan være veldig treig med å svare på meldinger - kan gå mange timer. Og ofte utsetter ho å møtes. I det siste har ho også vært ganske knapp på meldinger. Eg sender meldinger ofte, og spør om ka planene er for dagen. Da kan det ta flere timer før eg får svar, eller at ho sier ho er opptatt, og at vi kanskje heller kan finne på no en anna dag. Men ho sier aldri konkret en dag, det e bare eg som gjør... bør eg gi slipp på håpet? Liker ho ganske godt...

Anonymkode: 5a107...66f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun er åpenbart ikke interessert. Dette vet du da selv også. 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skriver du dialekt? Har gjennomskuet deg 

Anonymkode: 01f8e...d2d

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FrodeF skrev:

Ja, hun er åpenbart ikke interessert. Dette vet du da selv også. 

Så eg bør ikke fortsette å "kjempe" for ho. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skriver du dialekt? Har gjennomskuet deg 

Anonymkode: 01f8e...d2d

?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så eg bør ikke fortsette å "kjempe" for ho. 

Bare å fortsette, men når du får brev om besøksforbud så burde du kanskje stoppe?

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun føler at du maser? Da er det ikke rart hun trekker seg litt unna. 

• Liker 1
Skrevet

Du maser. Hun er ikke interessert.

• Liker 5
Skrevet

Hva legger du i at du har datet henne? Kaller dere det spesifikk for date og har snakket om følelser, intensjoner med hverandre osv, eller spør du hun bare om hun vil bli med å henge, ta en øl, finne på no.... ??  Hun ser på deg som useriøs i hvertfall og gidder ikke prioritere deg eller være så seriøs tilbake. Om det er fordi hun ikke er interessert i det hele tatt, eller fordi du har fremstilt deg og greia deres som useriøs , det kan ikke jeg svare på.

Anonymkode: eb3d9...e42

• Liker 1
Skrevet

friendzone-ross-friends.thumb.jpg.7936f2fb96141c2e2a83471f0d999937.jpg

Anonymkode: 63a58...19a

• Liker 2
Skrevet

Spør henne om hun er intressert eller ikke, du finner det ikke ut på andre måter.

Anonymkode: 1211e...bf5

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger du i at du har datet henne?

74ba194c377330335cb928475691aa668b32be2b75468301215137c28549137e.jpg

Skrevet

f2e15bfc358218c4008a349a9fafff98--funny- 

Anonymkode: 9b759...b3c

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Er du i frå Ørsta? Eg trur ikkje ho er intr i deg, diverre!

Anonymkode: caa06...211

Skrevet

Spør henne rett ut.

skriv en liten tekst som;

"er du interisert i meg? Du svarer ganske sent, føles som du ikke er interisert".

hvis dine følelser og få ut et svar. Sier hun at hun er interisert så er hun det. Men bare opptatt vedsidenav.

Hvis hun ikke er interisert sier hun det sikkert rett ut ette at du har spurt.

Anonymkode: 50877...000

Skrevet

Det er ganske enkelt: hun er ikke interessert. 

Jeg har en kompis som også maser sånn der, det er drit irriterende. Hvis jeg er interessert i en fyr så gjør jeg meg tilgjengelig på telefonen, svarer på melding o.l. Det gjelder for de fleste. Du er i beste fall en som hun kan finne på ting med av romantisk karakter fordi hun trenger et tidsfordriv. Trolig ikke det heller. Så gjør deg selv en tjeneste og slutt å kontakte henne, la henne eventuelt komme til deg. Hvis hun ikke kontakter deg så er hun trolig bare kjempe glad for at maset ditt opphørte.

At du ikke klarer å forstå dette selv og hver dag spør «hva skal du i dag?» tyder bare på at du ikke har helt gode sosiale evner. 

Unnskyld at jeg er så krass, men vet av erfaring at sånne som deg ikke forstår «hun er nok ikke interessert» og klamrer fast til hvert lite håp som man kan skape i hodet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...