AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Er det greit å sense natta mld til daten når han ikke har svart på den første mld du har sendt tidligere på kvelden? Anonymkode: 0a61f...84c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Han har gjort det et par ganger i løpet av de 3 mnd vi har datet. Og tar kontakt dagen etter og beklager, men hvet ikke helt hva som blir riktig å svare.... Anonymkode: 0a61f...84c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Når du ikke får svar ikke send mer. Da virker du bare desp ev innpåsliten. Best å la være selv om jeg vet det er vanskelig å la være. Du får ingenting ut av det. Anonymkode: 054b5...d4b 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har gjort det et par ganger i løpet av de 3 mnd vi har datet. Og tar kontakt dagen etter og beklager, men hvet ikke helt hva som blir riktig å svare.... Anonymkode: 0a61f...84c Blir vanskelig å svare på dette når vi ikke vet hvor mye kontakten i løpet av 3 månedene har vært, hva du har skrevet, hva han har oppgitt som årsak for å ikke ha svart. Anonymkode: 054b5...d4b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir vanskelig å svare på dette når vi ikke vet hvor mye kontakten i løpet av 3 månedene har vært, hva du har skrevet, hva han har oppgitt som årsak for å ikke ha svart. Anonymkode: 054b5...d4b Vi snakker hver dag.....og møtes 1-2 ganger i uken. Og årsaken har tidligere vært at han bare duppet av etter jobb. Men syntest det er rart når han ikke svarer fre kl. 15-16 Anonymkode: 0a61f...84c
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi snakker hver dag.....og møtes 1-2 ganger i uken. Og årsaken har tidligere vært at han bare duppet av etter jobb. Men syntest det er rart når han ikke svarer fre kl. 15-16 Anonymkode: 0a61f...84c Hvis dere har snakket sammen hver dag i 3 mnd, og dette har skjedd bare et par ganger er det ikke så mye. Hvis du ikke har hørt fra ham er han antagelig i familieselskap.Det er 1. juledag. Jeg går ut fra at når dere snakker sammen er kommunikasjonen frem og tilbake og når han er i familieselskap og når det er jul blir det vanskelig. Jeg ville slappet helt av. Ingenting å bekymre seg for her Anonymkode: 054b5...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere har snakket sammen hver dag i 3 mnd, og dette har skjedd bare et par ganger er det ikke så mye. Hvis du ikke har hørt fra ham er han antagelig i familieselskap.Det er 1. juledag. Jeg går ut fra at når dere snakker sammen er kommunikasjonen frem og tilbake og når han er i familieselskap og når det er jul blir det vanskelig. Jeg ville slappet helt av. Ingenting å bekymre seg for her Anonymkode: 054b5...d4b Man er ikke SÅ opptatt hele dagen selv om det er jul at man ikke rører telefonen. Anonymkode: 03915...630
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Høres ut som han ikke er så interessert lenger. Jeg hadde trukket meg unna. Anonymkode: f7a7d...9a1 1
Gjest Ishm Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 Kan være fint å dobbelttekste. Er jo bare søtt det, ser ikke noe galt i det? viser jo bare at selv om han ikke er tilstedet så tenker du forsatt på han både om dagen og før du skal legge deg? jeg hadde skrevet. Det er bare koselig å komme tilbake til en del meldinger, enn bare en. Det virker ganske kjedelig å komme tilbake etter flere timer og bare se en melding. Viser ikke savn akkuratt.. men om dere feks har krangla og han ignorerer deg så er det en annen sak. Men tror i dette tilfelle dere har alt bra, så bare å sende melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå