Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

24. desember veide jeg meg etter frokosten og veide 73, etter 2 store middager igår og idag + en stor frokost idag + masse snakcs, goddis og kaker så veier jeg nå 77,6 :o :o :o

Er 4,6 kg mye på 1 og halv dag?

Noen andre som har veid seg?

Anonymkode: 6c8d5...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veier meg ikke. Men du har ikke lagt på deg så mye, det er ikke mulig. Det er vann/tarminnhold

Anonymkode: 85030...6a8

• Liker 6
Skrevet

Julen har bare vært i ett og et halvt døgn. Tror ikke jeg har lagt på meg så mye på denne korte tiden :laugh:

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Veier meg ikke. Men du har ikke lagt på deg så mye, det er ikke mulig. Det er vann/tarminnhold

Har jeg vel, vekten viser jo 77,6 = da har jeg lagt på meg

Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew said:

Julen har bare vært i ett og et halvt døgn. Tror ikke jeg har lagt på meg så mye på denne korte tiden :laugh:

Tenkte akkurat det samme. Så gæli kan det ikke være.

Skrevet

Veier meg 2 januar. Da er jula og alle utskeielser slutt for min del. Gleder meg faktisk til litt mer normale dager.

Skrevet

Har ikke veid meg og kommer ikke til å gjøre det, men har merket at buksene har blitt litt "mindre" :fnise: Men men, sånn er nå julen. Ikke noe stress. 

Anonymkode: 06427...2f7

Skrevet

Ikke vits å veie seg 1. Juledag, da veier du mye mer enn du gjør noen uker senere. Stort matinntak + mye salt som binder væske i kroppen.

Anonymkode: 3c140...28f

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, men det er ikke kun fett.

• Liker 1
Skrevet

Ingenting. Har kun spist det vanlige.

Anonymkode: 25a38...8cb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke thigh gap lenger. Men nå har jeg ikke bare spist én sandkake heller. 

Anonymkode: 8dc08...3c6

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vits i å veie seg oftere enn en gang i måneden. Du legger ikke på deg flere kilo over natten. Ikke vei deg så ofte, TS. Det er ikke sunt, mentalt sett, og det gir deg ikke informasjonen du søker. Det du har "lagt på" deg er tarminnhold og væske i kroppen.

Anonymkode: 6fb20...e55

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er enten tett i pappen eller en stor kverulant. Sannsynligvis begge deler. At vekta viser 4,6 kg mer etter halvannen dag betyr ikke at du har lagt på deg 4,6 kg. Det er fysisk umulig å legge på seg så mye i løpet av så kort tid. Les og lær: http://www.kk.no/livstil/sa-fort-legger-du-pa-deg-67870440

Anonymkode: e034c...5a3

• Liker 3
Gjest MissLoco
Skrevet

Jeg har ikke lagt på meg hittil, men jeg er nyforelsket og har mye sex, så jeg antar det er forklaringen. :fnise: 

Gjest Athleisure
Skrevet

spiser man så mye mer i julen enn hva man gjør ellers da? spiser til man er mett vel - og det var det?

Skrevet

Har da aldri lagt på meg fra jl til nyttår, det er da fra nyttår til jul som er problemet...

Anonymkode: c4a8c...2ea

• Liker 3
Skrevet

Jeg går ned i jula jeg:fnise:  Dog er det bare 100g hittil :P

Skrevet

8 kilo. Var 94.4 og er nå 103 kilo

Anonymkode: 934f4...f35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...