Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juleaften ble som alltid. Foreldrene mine er veldig fulle allerede litt før klokka 10, og det bare eskalerer utover dagen og på kvelden ble det virkelig ille. Krangling, roping og grining. 

Et par gaver under treet som ble delt ut, men jeg bryr meg ikke om gaver, eneste jeg ønsket meg var en alkoholfri jul, noe jeg har bedt om så mange ganger, men nei, den alkoholen er så forbanna viktig.

Skjønner ikke at jeg aldri lærer og bare blir hjemme i jula og ikke reiser hjem til mor og far, jeg vet jo hvordan det blir.

huff, unnskyld for sytinga her, måtte bare lufte litt tanker 😔

Anonymkode: 0fff8...034

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: 

Anonymkode: 0323b...9b2

Skrevet

Bra eplet har falt langt fra stammen. Når du får barn. Så får du ikke gjøre denne feilen. Det er ikke trivelig!

Anonymkode: 729c9...93c

• Liker 4
Skrevet

Du syter ikke ts, du forteller om hvordan mennesker ikke skal oppføre seg og dette er jo selvfølgelig ikke din skyld og heller ikke noe du skal oppleve på en kveld som skal være hyggelig. 

Jeg håper resten av jula, romjula og nyttårsaften blir bedre, og at du koser deg. :hjerte:

Anonymkode: 7d568...b34

• Liker 5
Skrevet

Huff, så ugreit! Kanskje du kan feire med venner neste år så du slipper elendigheten? Klem til deg!

Skrevet

Har du søsken, eller andre i familien du kan feire jul med? Mine foreldre er alkoholikere, og fra jeg var 16 år, har jeg ikke feiret jul med de. Da har jeg og min søster feiret jul sammen, hun hadde samboer da, og etter hvert fikk hun barn, så fikk jeg mann og barn etter hvert. Og selv da det bare var hun og meg, var det mye koseligere enn sammen med fulle foreldre.

Anonymkode: 7e6cc...535

• Liker 2
Skrevet

Kan og legge til at vi flere ganger har invitert venner, vi vet er ensomme i julen, ikke har godt forhold til familie osv.

Skrevet (endret)

Kanskje det hadde blitt mindre pinlig om du ble med på drikkingen og morroa???

Endret av QQbaby
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, QQbaby skrev:

Kanskje det hadde blitt mindre pinlig og du ble med på drikkingen og morroa???

???!!!!!

• Liker 10
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 25.12.2017 den 22.30):

Har du søsken, eller andre i familien du kan feire jul med? Mine foreldre er alkoholikere, og fra jeg var 16 år, har jeg ikke feiret jul med de. Da har jeg og min søster feiret jul sammen, hun hadde samboer da, og etter hvert fikk hun barn, så fikk jeg mann og barn etter hvert. Og selv da det bare var hun og meg, var det mye koseligere enn sammen med fulle foreldre.

.

Endret av Sjokopuddingen
.
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje det hadde blitt mindre pinlig og du ble med på drikkingen og morroa???

Hva snakker du om? ts skriver om krangling, roping og grining og du anser det som morro? 

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

???!!!!!

om. Rettet skrivefeilen nå ;)

takk for at du sa fra.

Skrevet (endret)

.

Endret av Sjokopuddingen
..
Skrevet

Hva snakker du om? ts skriver om krangling, roping og grining og du anser det som morro? 

Tror de som er med på drikkingen har det morsomt ja, og om det skulle gå litt langt så kan man jo glemme det i fyllerusen dagen der på :) 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, QQbaby skrev:

Tror de som er med på drikkingen har det morsomt ja, og om det skulle gå litt langt så kan man jo glemme det i fyllerusen dagen der på :) 

Kanskje du skal lese det TS skriver og spekulere i hva FOLK gjør og synes. 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du skal lese det TS skriver og IKKE spekulere i hva FOLK gjør og synes. 

Skrevet

Kanskje du skal lese det TS skriver og spekulere i hva FOLK gjør og synes. 

Jeg leste det Ts skriver. Dumt om svaret ikke falt i smak hos deg.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, QQbaby skrev:

Noe mer toskete skal man gå langt for å lese og høre.

Anonymkode: fbae2...839

• Liker 8
Skrevet

Enig, hater alkohol. I min kommende familie skal det være nulltoleranse !

Anonymkode: caee4...2d2

Skrevet

Ts, skjønner deg så godt. Kanskje på tide å feire jul med noen andre istedenfor dine foreldre? Selv feirer jeg jul mye heller alene i ro og mak. Ingen som forstyrrer og ødelegger med alkohol. 

Anonymkode: fbae2...839

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...