Gå til innhold

Spileunderskjørt, brudeveske og mannfolk-antrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre spørsmål på ein gong.. :)

Kor kan eg få tak i eit billig spileunderskjørt?

Kor kan ein kjøpe kule bryllups-vesker?

Er det nokon plass de vil anbefale å kikke etter dress til mannen? (tar i mot tips både om nettstader og andre stader...)

Håpar nokon har peiling... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det nokon plass de vil anbefale å kikke etter dress til mannen? (tar i mot tips både om nettstader og andre stader...)

Me var på Belle Amie og leigde klede til han. :)

Skrevet

Me var på Belle Amie og leigde klede til han. :)

Kosta ca 2500 kr å leiga, og 3500 å kjøpa.

- Sidan kleda ein brukar i bryllaup er nokså spesielle, valde han å leiga, sidan han ikkje kjem til å få bruk for dei igjen. :)

Skrevet

Billige spileunderskjørt finnes ikke, m m Lunacia vet om noen som kan sy til deg...?

Veske fant jeg på vanlig veskebutikk, men det var fullstendig bortkastede penger :)

Skrevet
Billige spileunderskjørt finnes ikke, m m Lunacia vet om noen som kan sy til deg...?

Veske fant jeg på vanlig veskebutikk, men det var fullstendig bortkastede penger :)

Kor mykje kostar spileunderskjørt då? Er dette noko ein bør ha? (eg trur eg hadde på meg det når eg prøvde kjolar, og det vart jo fint det då...)

Og veske skal eg (eller sydama mi) sy til meg. Eg har funne ei knall-kul ei! Har veske-dilla, så veske må eg ha! Hehe...

Skrevet

På brudehuset kan du og leige til mannen. Fullt utstyr kostet 2500. Han måtte ha bokser, sokker og sko selv.

Skrevet
På brudehuset kan du og leige til mannen. Fullt utstyr kostet 2500. Han måtte ha bokser' date=' sokker og sko selv.[/quote']

Eg trur vi skal satse på å kjøpe noko... Men veit ikkje heilt enno då... Mannen min er så usikker på kva slags antrekk han vil ha. Trur han har mest lyst på vanleg dress. Er det vanleg?

Skrevet

Ja det og er veldig vanlig, men mangen velger å kjøpe helt ny dress til andledningen. Hadde ett vennepar som var litt orginale. Han fikk sydd seg ny dress, hun anskaffet stoff fra kjolen sin og finn noen til å sy et slips til han i det samme stoffet som hennes kjole var. Orginalt spør du meg :wink:

Det ble forresten veldig stilig!!

Skrevet

Jeg kjøpte spileunderskjørt på Kristins og betalte vel 950 kroner tror jeg...?

Skrevet
Trur han har mest lyst på vanleg dress. Er det vanleg?

Det skal min kjære ha. Får sydd en egen dress, og så skal han ha vest og tørkle, så da blir det jo litt annerldes enn vanlig. Han er veldig fornøyd i alle fall.

Gjest Anonymous
Skrevet

De har faktisk endel brude-vesker på www.bridalshoes.com (siden jeg først var igang med å anbefale dem under en annen sko-tråd...) :wink:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hvis spileunderskjørt er sånn med ringer, så spurte jeg på Brudekjolen eller Unik i Oslo (husker ikke hvor), og der kostet det 700 kr.

Skrevet

Jeg tror ikke et krinoline er så vanskelig å sy selv, nei.

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

(eg er forresten ikkje sååå flink til å sy, luna.. hehe)

Skrevet

Min kjære har kjøpt dress, skjorte, vest og sånn "slipsgreier" på Brudehuset... Ville ha seg ny dress, så da var valget enkelt...

Skrevet
Takk for svar alle sammen!

(eg er forresten ikkje sååå flink til å sy, luna.. hehe)

Kjenner du noen som kan sy for deg, da?

Skrevet

Kjenner du noen som kan sy for deg, da?

Tja... Kjenner vel eigentleg ingen, men ho som skal sy kjolen min kan vel kanskje gjere det...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...