Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Tre spørsmål på ein gong.. Kor kan eg få tak i eit billig spileunderskjørt? Kor kan ein kjøpe kule bryllups-vesker? Er det nokon plass de vil anbefale å kikke etter dress til mannen? (tar i mot tips både om nettstader og andre stader...) Håpar nokon har peiling...
Linn3c Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Er det nokon plass de vil anbefale å kikke etter dress til mannen? (tar i mot tips både om nettstader og andre stader...) Me var på Belle Amie og leigde klede til han.
Linn3c Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Me var på Belle Amie og leigde klede til han. Kosta ca 2500 kr å leiga, og 3500 å kjøpa. - Sidan kleda ein brukar i bryllaup er nokså spesielle, valde han å leiga, sidan han ikkje kjem til å få bruk for dei igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Billige spileunderskjørt finnes ikke, m m Lunacia vet om noen som kan sy til deg...? Veske fant jeg på vanlig veskebutikk, men det var fullstendig bortkastede penger
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Billige spileunderskjørt finnes ikke, m m Lunacia vet om noen som kan sy til deg...? Veske fant jeg på vanlig veskebutikk, men det var fullstendig bortkastede penger Kor mykje kostar spileunderskjørt då? Er dette noko ein bør ha? (eg trur eg hadde på meg det når eg prøvde kjolar, og det vart jo fint det då...) Og veske skal eg (eller sydama mi) sy til meg. Eg har funne ei knall-kul ei! Har veske-dilla, så veske må eg ha! Hehe...
Glossy Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 På brudehuset kan du og leige til mannen. Fullt utstyr kostet 2500. Han måtte ha bokser, sokker og sko selv.
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #7 Skrevet 3. februar 2005 På brudehuset kan du og leige til mannen. Fullt utstyr kostet 2500. Han måtte ha bokser' date=' sokker og sko selv.[/quote'] Eg trur vi skal satse på å kjøpe noko... Men veit ikkje heilt enno då... Mannen min er så usikker på kva slags antrekk han vil ha. Trur han har mest lyst på vanleg dress. Er det vanleg?
Glossy Skrevet 3. februar 2005 #8 Skrevet 3. februar 2005 Ja det og er veldig vanlig, men mangen velger å kjøpe helt ny dress til andledningen. Hadde ett vennepar som var litt orginale. Han fikk sydd seg ny dress, hun anskaffet stoff fra kjolen sin og finn noen til å sy et slips til han i det samme stoffet som hennes kjole var. Orginalt spør du meg Det ble forresten veldig stilig!!
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Jeg kjøpte spileunderskjørt på Kristins og betalte vel 950 kroner tror jeg...?
Coria Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 Trur han har mest lyst på vanleg dress. Er det vanleg? Det skal min kjære ha. Får sydd en egen dress, og så skal han ha vest og tørkle, så da blir det jo litt annerldes enn vanlig. Han er veldig fornøyd i alle fall.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 De har faktisk endel brude-vesker på www.bridalshoes.com (siden jeg først var igang med å anbefale dem under en annen sko-tråd...)
Gjest Betty Boop Skrevet 4. februar 2005 #12 Skrevet 4. februar 2005 Hvis spileunderskjørt er sånn med ringer, så spurte jeg på Brudekjolen eller Unik i Oslo (husker ikke hvor), og der kostet det 700 kr.
Bokalven Skrevet 4. februar 2005 #13 Skrevet 4. februar 2005 Jeg tror ikke et krinoline er så vanskelig å sy selv, nei.
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2005 #14 Skrevet 5. februar 2005 Takk for svar alle sammen! (eg er forresten ikkje sååå flink til å sy, luna.. hehe)
Annie78 Skrevet 5. februar 2005 #15 Skrevet 5. februar 2005 Min kjære har kjøpt dress, skjorte, vest og sånn "slipsgreier" på Brudehuset... Ville ha seg ny dress, så da var valget enkelt...
Bokalven Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 Takk for svar alle sammen! (eg er forresten ikkje sååå flink til å sy, luna.. hehe) Kjenner du noen som kan sy for deg, da?
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #17 Skrevet 6. februar 2005 Kjenner du noen som kan sy for deg, da? Tja... Kjenner vel eigentleg ingen, men ho som skal sy kjolen min kan vel kanskje gjere det...?
Gjest Madam Felle Skrevet 6. februar 2005 #18 Skrevet 6. februar 2005 http://www.finetuxedos.com/index.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå