Cronosgjesten Skrevet 26. desember 2017 #21 Skrevet 26. desember 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ulempen er at for den vanlige mannen i gata så vil en lang kvinne ha en lang vagina... ;( Anonymkode: 6fcc9...976 Hva tenker man er ulempen med det? Jeg tror ikke de fleste menn får den store nytelsen av å bunne. Det er klemmingen rundt som avgjør. Og den har ikke noe med dybde å gjøre. Og at høye kvinner har lang vagina er ca like sant som at alle høye menn har lang penis. 3
Gjest Fillerista Skrevet 26. desember 2017 #22 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Hovedfokuset til folk er lengden på vaginaen faktisk. Haha. Synes egentlig høyden bare har telt positivt når jeg har vært med jenter over 175. Jeg er 180. Noen stillinger funker ekstremt bra når man er jevnhøye (særlig stående bakfra og forfra mens jeg holder det ene benet hennes opp, egentlig alt som er stående, men også misjonær). I tillegg er det sexy. Problemet er jo at høye jenter ofte er veldig kresne på høyden til gutta. Endret 26. desember 2017 av Fillerista
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #23 Skrevet 26. desember 2017 24 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Hva tenker man er ulempen med det? Jeg tror ikke de fleste menn får den store nytelsen av å bunne. Det er klemmingen rundt som avgjør. Og den har ikke noe med dybde å gjøre. Og at høye kvinner har lang vagina er ca like sant som at alle høye menn har lang penis. Høye menn lang penis. Nå drar du den for langt. Hvorfor tror dere lave menn reproduserer seg? De får ikke damer fordi de er høye. Så...... Anonymkode: b584f...0db
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #24 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, Inkognito A skrev: Hovedfokuset til folk er lengden på vaginaen faktisk. Haha. Synes egentlig høyden bare har telt positivt når jeg har vært med jenter over 175. Jeg er 180. Noen stillinger funker ekstremt bra når man er jevnhøye (særlig stående bakfra og forfra mens jeg holder det ene benet hennes opp). I tillegg er det sexy. Problemet er jo at høye jenter ofte er veldig kresne på høyden til gutta. Deres erfaring er at høye menn som dem er mindre utstyrt. Like barn leker best. Anonymkode: b584f...0db
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #25 Skrevet 26. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Tipper du er en høy dame. De med trangest vagina er som regel alltid de lave. Anonymkode: ccc45...070 Kan bekrefte det, alle partnere jeg har hatt har alltid sakt jeg er mye trangere enn en ''average'' vagina, og som regel de som er lave kjenner også kukken ganske godt så er fornøyd fra 12 cm Er cirka 150 cm, men nå sier jeg vel ikke at høye kvinner ikke er trange heller. Anonymkode: 486d7...c18 1
Cronosgjesten Skrevet 26. desember 2017 #26 Skrevet 26. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Høye menn lang penis. Nå drar du den for langt. Hvorfor tror dere lave menn reproduserer seg? De får ikke damer fordi de er høye. Så...... Anonymkode: b584f...0db Du skjønte ikke noe av innlegget mitt... 🙄 -Lang fitte er ikke "negativt", det er noe som menn aldri tenker på. Kanskje noen bryr seg om trang, men ikke lang. Det er ikke en eksisterende problemstilling. -Høye kvinner har ikke nødvendigvis dyp vagina. -Høye menn har ikke nødvendigvis stor kuk. Ble det lettere da? 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #27 Skrevet 26. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Problemet med veldig høye kvinner er at de som regel også har svære lange kvinneføtter. Ikke pent.. Anonymkode: c0faa...c6d Og store hender.. Anonymkode: ccc45...070 Hehe, ja du vil vel ikke ha en dame med store hender, for da ser jo pikken din så liten ut... «skratter» Anonymkode: 5297c...781 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #28 Skrevet 26. desember 2017 Lave kvinner er trangereAnonymkode: e720e...202 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #29 Skrevet 26. desember 2017 Synes høye jenter er dritsexy. Kan være tilfeldig, men alle de høye jeg har vært med har vært drittrange men med de fleste lave har det vært litt sånn pølse i tunnel opplegg. Ikke alle da. Anonymkode: 2ceb5...be8
Gjest Axl Rose Skrevet 26. desember 2017 #30 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Sex er fantastisk med både høye og lave. 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lave kvinner er trangere Anonymkode: e720e...202 Hvor trang dama er har ingenting med høyde å gjøre. Du må pule flere damer så forstår du det. Eller så er du ei lav kvinne selv. Endret 26. desember 2017 av Axl Rose
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #31 Skrevet 27. desember 2017 Jeg er over 190, men har dessverre aldri ligget med noen over 170. Tror det kunne vært veldig fint. Det er lettere å få intim kontakt med hele kroppen, stående klining og sex blir enklere, hun passer bedre i doggy etc. Høye jenter med god kroppsholdning og gode proporsjoner er dritsexy! Anonymkode: 9ad56...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå