Gjest Snorkfrøken Skrevet 8. august 2002 #1 Skrevet 8. august 2002 Nå er vi endelig tilbake fra bryllupsreise - en uke på Kreta. Utrolig deilig, men vi savnet datteren vår veldig etterhvert. Lørdag 27. juli var den store dagen. Min forlover hadde sovet i samme hus som meg, og kl 10 kjørte min manns mormor oss til frisøren. Der satt vi i tre timer og ble sminket og fiksa ordentlig. Jeg fikk litt champagne til å roe nervene med - og det trengtes! Kjæresten til min manns forlover kom innom med brudebuketten - som var nydelig, og ga oss beskjed om at vi ikke fikk lov til å gå bort til kirken allikvel (det er 2 min å gå, så jeg tenkte det var greit å gjøre det jeg...) så brudebilen stod parkert utenfor. Noen minutter før 1300 gikk jeg og min forlover ut og satte oss i bilen. Hun er ganske så gravid og har aldri kjørt den bilen før (det er vår egen bil), så jeg satt i setet ved siden av og forklarte og ordna - stressa som jeg var Men vi kom oss bort til kirken, og måtte kjøre en liten ekstra-runde for vi var litt tidlig ute. Men uansett så fikk vi til slutt parkert utenfor kirken og gått bort til kirketrappa. Der var datteren min (1 år) nydelig pyntet til brudepike - men satte i et hyl når hun så meg - mamma likner jo ikke på seg selv! Så hun bare gråt og gråt - så vi bestemte oss for å ikke ha henne opp kirkegulvet... Dumt, men det hadde nok ikke gått! Så da gikk bestemødrene inn i kirken med lillemor, og jeg og min bror gjorde oss klare! Spennende! Jeg var kjempe nervøs og er en person som gråter utrolig lett - men det å gå opp kirkegulvet var bare helt fantastisk! Det å se min utkårede stå der oppe å vente på meg, og å se alle de blide og smilende ansiktene mot deg - fantastisk! Vi hadde en kjempe koselig og fin seremoni. Vi hadde valgt å si noen ord til hverandre da vi ga hverandre ringene (har fått tipset her innefra), og det ble veldig fint. Endelig ble vi mann og kone Etter å ha kommet ut på kirketrappen ble det masse gratulasjoner og bilder - og mannen min avsluttet det med å løfte meg opp og bære meg ned kirketrappa :D hihi! Så kjørte vi til et utendørs museum med masse gamle hus hvor fotografen ventet på oss og tok masse bilder. Fremme i lokalet ventet alle på oss og vi fikk en flott mottagelse. Middagen var kjempe flott og masse supre taler! Gleder meg til å se videoen så jeg kan gjenoppleve dagen og kvelden! Vi danset "bryllupsvals" til "vår" sang - Beth med Kiss. Kjempekoselig! Jeg hadde en helt fantastisk dag! Lykke til og gled dere alle dere kommende bruder - det er helt utrolig!! Har noen få bilder - og alle er absolutt ikke særlig fine, men dere kan ihvertfall se litt. Gleder meg til å få flere bilder http://hjem.sol.no/mmunthe/privat/bryllup/index.htm http://www.paal.org/galleri/margrethe_br/index.htm Så vil jeg få takke for meg her inne - har fått masse flotte tips og vært en ivrig bruker av forumet! Gleder meg til å fortsette dagene som gift - det er deilig.... :D Klem fra Snorkfrøken!
Stinemor Skrevet 8. august 2002 #2 Skrevet 8. august 2002 Du var kjempenydelig Snorkfrøken og dere var et kjempepent par!!!!! Og må bare si at den lille frøkna var helskjønn :D Kos dere og ta godt vare på hverandre ;o) Stoooooooor klem fra Stinemor
Atilla Skrevet 8. august 2002 #4 Skrevet 8. august 2002 Så nydelige dere var.. Og så forelsket! Gratulerer, og lykke til. Klem fra Atilla
scorpion73 Skrevet 8. august 2002 #5 Skrevet 8. august 2002 Å dere var så fine. Lykke til videre. Litt moro å se bildene, for jeg la merke til en ting: Du hadde samme hjerte på skuldra som jeg hadde. Masse lykke til videre ihvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #6 Skrevet 8. august 2002 Hadde du også sånnt hjerte? Oj, jeg herma ikke - det lover jeg! Men jeg leste om det for lenge siden her inne på bryllupsguiden, men så fant jeg ikke noe som var passende i Oslo. Men et par dager før bryllupet fant jeg et på Notabene i Volda - av alle steder! Så da tok jeg det på - fikk masse positive kommentarer
Gjest Snorkfrøken Skrevet 8. august 2002 #7 Skrevet 8. august 2002 Vet ikke hvorfor jeg ikke ble logga inn - men forrige melding var fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå