AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Jeg er kjekk og attraktiv og har ikke problemer med kvinner, men ønsker å kun date nedover i alder. Hvordan kan det bli oppfattet av yngre kvinner om jeg er for åpen om at jeg er interessert i yngre kvinner? Anonymkode: 17b4d...de6 1
_BuseMannen_ Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Er det tenåringer det er snakk om? De fleste damer liker at fyren er litt eldre. Men når tallene begynner å nærme seg at du kunnet vært faren dems, da blir det verre. Har du masse penger derimot gjør det ikke noe. 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Så lenge det ikke er så unge at du gjør noe ulovlig/er tenåringer, så kan du vel date hvem du vil? Da jeg var i begynnelsen av 20årene synes jeg menn på 30-35 var det kuleste I verden. Anonymkode: d6f53...143 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Hvor mye yngre snakker vi? Snakker vi 3-5, eller snakker vi 10-12 år? Anonymkode: bf143...950 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 TS er 30 år, han dater ikke jenter som kunne vært døtrene hans da... 30 år er fortsatt ungt, jeg tror neppe yngre kvinner på 20+ har problemer med å date en på 30. Jeg hadde glatt gjort det hvis jeg møtte en på den alderen da jeg var i 20-årene i hvert fall. Og jeg har flere venninner som datet menn som var 8-9-10 år eldre enn seg selv da de var i 20-årene. Jeg kjenner ikke til datingmarkedet for 20-30-åringer lengre, men jeg tror det skal være fullt mulig for en mann på 30 å date noen på 20+ Anonymkode: d1363...c54 2
Benson Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Jeg hadde ikke likt at alderen min var det store trekkplasteret. For det første virker det veldig overfladisk. For det andre vil det jo bety at jeg på et eller annet tidspunkt blir for gammel uansett, dersom det skulle bli seriøst. 47
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Sikkert ingen problem å date noen som er yngre. Men at du ikke ORKER kvinner på din egen alder??? Hva er galt ned kvinner som er like gamle og slitne i kroppen som deg selv?? Og hva oppnår du med en yngre? Om noen år er jo hun uansett på den andre du er nå?!? Dette er overfladiske kriterier for en mulig dame Om la være ditt livs store kjærlighet. Anonymkode: 91784...b7c 14
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert ingen problem å date noen som er yngre. Men at du ikke ORKER kvinner på din egen alder??? Hva er galt ned kvinner som er like gamle og slitne i kroppen som deg selv?? Og hva oppnår du med en yngre? Om noen år er jo hun uansett på den andre du er nå?!? Dette er overfladiske kriterier for en mulig dame Om la være ditt livs store kjærlighet. Anonymkode: 91784...b7c Mobilen retter i hytt og pine.... OM noen år er hun uansett på den alderen du er nå?!? Dette er overfladiske kriterier for en mulig dame som kan være ditt livs store kjærlighet. Anonymkode: 91784...b7c 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 At du er overfladisk og ikke noe å satse på, hadde vært redd jeg hadde blitt "for gammel" for deg når vi vokste sammen. En ekte mann vil vokse sammen med noen, uavhengi av alder Anonymkode: 13ff5...a43 10
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Klart at mange kvinner i tyveåra kan date en tredveåring. Men ikke utgi deg for å være tredve og moden. ts, hvis det er slik at du er mye mer umoden enn alderen din tilsier. Det er sleipt overfor tyveårige kvinner som kanskje ønsker en moden mann. Synes selvfølgelig det er litt merkelig at du har funnet ut at du ikke utholder tredveårige kvinner som gruppe. Anonymkode: bd005...c25 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #11 Skrevet 25. desember 2017 At du i dag er umoden, TS, er i utgangspunktet ikke et problem i det hele tatt. Problemet oppstår dersom du vedholder at det er 20-åringer du ønsker å date/være sammen med, uansett om du blir eldre. Men dersom det bare er umodenheten din som gjør at du kommer bedre overens med jenter som er 10 år yngre enn deg, og dette holder seg konsekvent, er det vel ingen problem! Anonymkode: 6f1f9...bd1 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #12 Skrevet 25. desember 2017 Jeg er 22 og dater kun menn i alderen 23-27. De fleste andre jeg kjenner har samme alderspreferanse. Anonymkode: 02fc4...ea0
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #13 Skrevet 25. desember 2017 Da jeg møtte mannen min var jeg 24 og han 30. Husker at jeg syntes at han var altfor gammel Men det ble annerledes når vi ble kjent. Det er jo ikke noe i veien med å date yngre damer, men jeg stusser litt på det at du ikke orker kvinner på din egen alder. Hva er galt med dem da?? 30 er jo ikke gammelt. Anonymkode: 5d1c2...8a4 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #14 Skrevet 25. desember 2017 Jeg er i begynnelsen av 20 årene, og dater gjerne fra min alder til 30. Det jeg ikke forstår er hvorfor det er galt å date kvinner rundt din alder og? 30 årene er ganske ungt, og selv om jeg vet det ikke er uvanlig at menn foretrekker yngre kvinner så kommer vi jo alle til å bli forbi 30 årene og blir ikke like fine heller (men mener selv mange kvinner i 30 årene er veldig pene og, så stusser litt hva som får deg til ikke å ville date dem). Anonymkode: 5e841...e48 3
Gjest Sonic Skrevet 25. desember 2017 #15 Skrevet 25. desember 2017 Vis interesse? du merker fort om responsen er positivt eller at du er en gammel gris
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #16 Skrevet 25. desember 2017 Skal du ha best muligheter, så skjul det at du overhodet ikke ønsker noen på din egen alder, for da framstår du som umoden. Jeg og mine venninner er i 30 årene, og holder på med nettdating. Der er det flere menn som skriver i profilene sine at de bare ønsker yngre. For eksempel mann 45 år, som ønsker å date kvinner fra 20-40 år. Og jeg og mine venninner ler av sånne menn, og de har ikke noe sjans på oss. Hadde vært noe helt annet hvis det i profilen hans sto at han datet kvinner fra 35-50 år. For da virker han som en mer moden mann. Jeg foretrekker selv yngre menn, men er åpen for å date eldre og. Så går jo på date med både eldre og yngre. Anonymkode: 666ea...9a2 1
Weinstein Skrevet 25. desember 2017 #17 Skrevet 25. desember 2017 Hvorfor i all verden skal de jentene du dater få vite at du kun dater yngre om du ikke sier det? Og hvorfor skulle du i såfall si det? Om jeg dater en mann på 180 så sier ikke jeg til han "du er heldig for jeg dater ingen under 180" Og om jeg dater en mann som har hår så forteller jeg jo ikke han "jeg dater kun menn med hår". 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #18 Skrevet 25. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 22 og dater kun menn i alderen 23-27. De fleste andre jeg kjenner har samme alderspreferanse. Anonymkode: 02fc4...ea0 Er det absolutt? Hva hvis du møter drømmemannen, og han er 28 eller 21 år? Anonymkode: 91784...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #19 Skrevet 25. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er i begynnelsen av 20 årene, og dater gjerne fra min alder til 30. Det jeg ikke forstår er hvorfor det er galt å date kvinner rundt din alder og? 30 årene er ganske ungt, og selv om jeg vet det ikke er uvanlig at menn foretrekker yngre kvinner så kommer vi jo alle til å bli forbi 30 årene og blir ikke like fine heller (men mener selv mange kvinner i 30 årene er veldig pene og, så stusser litt hva som får deg til ikke å ville date dem). Anonymkode: 5e841...e48 For jeg syns ikke de er noe fine. Og hvis de er fine, så er det ikke veldig lenge til de ikke er fine lenger. Anonymkode: 17b4d...de6
Hjertefisk Skrevet 25. desember 2017 #20 Skrevet 25. desember 2017 Jeg forstår ikke helt problemstillingen. Det er jo helt greit at du liker yngre kvinner. Du er ikke SÅ gammel at du automatisk blir en gammel gris. Det er sikkert flere yngre jenter som vil date en på 30 også. Kjør på. (men lurer litt på hvorfor du ikke orker å date oss på samme alder? Er det fordi vi er for seriøse med tanke på barn og etablering kanskje?) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå