Cyndaquil Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Jeg har en undring om Facebook dere. På artikler eller bilder offentlig rpå sider (feks nettavisen, humorsider,) stå det under bildet eller saken at der fes er 80 kommentarer. Men når jeg trykker på kommentar ikonet er det absolutt ikke 80 der, men kanskje 10. Og det er ikke noe «se flere» ikon. Hvorfor er det slik at det står at det er mange flere kommentarer enn det egentlig er? Skjer ofte. Er ikke noe big deal, men har sett det flere gange og blir nyskjerrig på hva der skyldes 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Tror det er fordi det har vært 80 kommentarer der men de er rapportert som spam og da blir de usynlige. Anonymkode: 78408...c54
gobbledigook Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Muligens fordi det kun er toppkommentarene som er synlige. hvis du filtrerer det slik at de nyeste kommer først er det mulig at flere dukker opp
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 De har slettet kommentarer. Anonymkode: 214d5...96e
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 21 minutter siden, gobbledigook skrev: Muligens fordi det kun er toppkommentarene som er synlige. hvis du filtrerer det slik at de nyeste kommer først er det mulig at flere dukker opp Jeg tror det er som du sier. Jeg har trykket på den lille pila ved siden av for å lese de filtrerte kommentarene, men som regel er det bare folk som har tagget andre folk, så FB har skjønt at det er lite interessant for alle andre enn de som selv har blitt tagget. Anonymkode: 5105d...477 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå