AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Jeg var vanlig tynn i 2015- men i 2016 ble jeg gravid så jeg la på meg men det ble uansett abort. Men etter dette så får jeg ikke av de 10 kiloene jeg gikk opp. Så jeg føler meg som en hval!!!!! Totalt!!!! Jeg har trent og spiser helt vanlig andel mat. Så jeg har hørt at hormoner kan gi vanskelig overvekt- så det må være det som har skjedd med meg? Må jeg vente et år til da? Anonymkode: c8076...e75
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Ps. Dette plager meg helt ekstremt og jeg har søkt råd hos ernæringsfysiolog og jeg følger rådene men hun mente det også er pga tidligere « spisefortstyrret». Dvs lett for å sulte seg selv i uke-6 ukers til 8 ukers perioder. Anonymkode: c8076...e75
ajarRun Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Nei. Dette er bare tull. Og du fokuserer helt feil. Det er færre som klarer å gå permanent ned i vekt enn personer som klarer å slutte med heroin. Å gå ned i vekt er vanskelig, jævlig vanskelig. For alle. Hormoner er ikke magiske, spiser du færre kalorier enn du forbrenner blir du tynnere. Så enkelt, samtidig så vanskelig. Å vente er det dummeste du gjør. Det blir som å fortsette å ta heroin et år til for så å prøve å slutte. Det blir selvsagt ikke noe lettere. Spis mindre, tell kalorier. My fitness pal er bra. Ikke hør på idiotene som anbefaler sakte vektnedgang. Alle nyere studier viser at rask vektnedgang er mer effektivt og har større sannsynlighet for å foråsake varig vektnedgang. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Nå skriver du veldig mye rArt. Nei - komplisert overvekt er hormonell og også ofte psykisk ønsket etter voldtekt eller abort eller av jenter som har opplevd overgrep som små. De ønsker å være seksuelt uattraktiv og utilgjengelige og bruket det å være veldig tykk som beskyttelsesmekanisme. Derfor er det også en veldig emosjonell ting for dem for de var gjerne mye tynnere og penere og seksuelt attraktiv i sitt liv før overgrep fant sted. De deler gjerne inn livene sine i før/ etter overgrep; fordi slikt er totalt watershed i en persons liv ; så de ønsker like fullt fremdeles å bli og være tynn igjen. Men de bruker ekstremt lang tid å bearbeide sine overgrep de har opplevd faktisk. Så de fleste blir Aldri tynn slank og vakker igjen; ofte til stor jubel og glede for sjalu mennesker som aldri har tålt trynet på vedkommende da hun var penest i « uvennegjengen» før. Anonymkode: c8076...e75
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Hvis du ønsker å være overvektig så blir det selvfølgelig veldig vanskelig å gå ned i vekt. Men du går ned i vekt på samme måte som alle andre - ved å spise mindre og bevege deg mer. Hvis du trenger terapi for å bearbeide traumer og generelt takle livet, så må du få det. Men du må likevel spise mindre. Anonymkode: 401f8...18f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå