AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 På Instagram. Betyr det at han ikke lenger er intressert? Jeg ser alltid storyen til de jeg har likt. Han har vært den første til å åpne de fleste gangene før, men de to siste gangene har han ikke åpnet i det hele tatt. Anonymkode: 1df3e...69d
Gjest andysowhat Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Om noen slutter å se på instagrammen din, så er det egentlig ikke nok informasjon om å lage noen form for konklusjoner.Kanskje han feirer jul med familie, og legger telefonen vekk for å være sosial med sine nærmeste. Men det er bare vill gjetting fra min side. På samme måte som du gjetter. Spør personen personlig om dette er veldig viktig for deg.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 MEN HERREGUD DA, HVA ER GREIA MED ALT STRESSET OM SOME??????? Det kan jo være så enkelt som at han ikke har vært på insta/snap osv. Det er jo jul. Enn om folk heller kunne ha brydd seg om viktige ting her i livet?! Du er sikkert en av dem som savner bestevennlista på snap også. KAN DU IKKE BARE SPØRRE HAN OM HAN FORTSATT ER INTERESSERT DA??? VI ER IKKE SYNSKE Anonymkode: 446fc...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Du er klar over at det er jul nå, og mange gjør andre ting enn å sitte på Instagram? Anonymkode: 3d42c...fae
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Han har vært aktiv. Vet det er teit. Men jeg føler at det er tegn på mistet inreresse Anonymkode: 1df3e...69d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Han har vært aktiv sånn generelt, det er nå plutselig han plutselig ikke virker særlig aktiv, og det tar jeg som et tegn på at han kanskje holder på med noen. Hva annet skal man bli stille for? Jeg har mobilen rundt meg omtrent hele tiden, så jeg er aldri for opptatt til å innom Some et par ganger. Anonymkode: 1df3e...69d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Det er jul. Jeg har logget meg av alt. Skal fokk ha tak i meg så får de ringe eller sende meg en sms. Hva folk gjør på facebook, snapchat eller instagram bryr jeg meg ikke om. Man må få lov til å legge fra seg tlf uten at det betyr noe. Du legger alt for mye i noe som ikke betyr noe. Jeg er 29 så er ikke eld gammel heller. Anonymkode: 0b5f0...7d2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Snu på det. Hvorfor skulle han beholdt interessen for en så passiv person? Anonymkode: 6baaa...83a 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snu på det. Hvorfor skulle han beholdt interessen for en så passiv person? Anonymkode: 6baaa...83a Hvordan vet du jeg er passiv? Og på hvilken måte? Anonymkode: 1df3e...69d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du jeg er passiv? Og på hvilken måte? Anonymkode: 1df3e...69d Fordi du ikke snakker såpass mye med han at du vet hvorvidt han er interessert i deg eller ei, basert på det. Anonymkode: 6baaa...83a
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #11 Skrevet 25. desember 2017 Gammel er du egentlig? 14? Anonymkode: 3d42c...fae
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 De 2 siste gangene?! Jamen da har han vel sikkert bare ikke vært online akuratt når du har lagt ut instagram story da! Jeg gidder aldri se på alles story, kun de to nyeste som vises i det jeg åpner instagram. Du overanalyserer. Anonymkode: 35554...9f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå