AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Jeg har prøvd en del datingtjenester som har vært gratis som f.eks Tinder og Happn og har vel erfart at det er god del useriøse mennesker der, men samtidig møtt på noen som har vært seriøse. Har også prøvd ut Badoo og Hot or not, men disse appene var faktisk enda verre. Så akkurat nå vurderer jeg å teste ut noen andre datingtjenester. For forhåpentligvis er folk mer seriøse når de må bruke penger for å bruke en datingtjeneste. Hva kan du/dere anbefale? Anonymkode: 96f19...a76
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: For forhåpentligvis er folk mer seriøse når de må bruke penger for å bruke en datingtjeneste. Jeg har prøvd stort sett alt som finnes av nettsider og apper for dating. Det er nok av useriøse folk på samtlige av dem. Hvis du tenker å finne et sted med folk som beviser seriøsitet ved å bruke penger, så tenker jeg du må ty til personlig match making. Personlig match making er dog ikke bare-bare det heller. På et punkt gikk jeg til L'Ardour, som baserer seg på tankegangen om at folk som bruker penger er mer seriøse. Erfaringen min med L'Ardour var dog at de ikke var så seriøse som de kunne ha vært: Jeg betalte dem 1'500kr, var på møte hos dem og ville bli kunde (20-30k ytterligere), og de skulle kontakte meg 1-2 mnd senere når de hadde ledig kapasitet. Jeg hørte aldri noe mer fra dem, jeg fikk aldri noenting for de 1'500 jeg allerede hadde betalt. Først tenkte jeg at de fortsatt var fullbooket, men nå tenker jeg at de ikke har kontroll på kundene sine. Anonymkode: 28c04...f89
Gjest Alterego666 Skrevet 26. desember 2017 #4 Skrevet 26. desember 2017 Vær aktiv og kvikk på twitter. Følg hashtagger som reflekterer interessene dine. Da vekker du oppmerksomhet hos folk som er oppegående og deler dine interesser. Krever en innsats, men du holder deg oppdatert på det du likevel interesserer deg for. Gratis er det også, dersom det er en del av vurderingen.
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2017 #5 Skrevet 26. desember 2017 Anbefaler KG Det er her kremen i samfunnet henger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå