Gjest Vibben Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 I iTunes så er det noe som heter "delt musikk", musikk som andre brukere på nettverket her har lagt ut. Fant masse kul musikk av band jeg liker, og kunne tenke meg å laste noe av dette over på iPod`en min. Er dette mulig? Så langt får jeg det iallefall ikke til.. :veldigsur:
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Tror du har byttet om på overskrift og navn i innlegget ditt...
Gjest Vibben Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 eh, byttet visst om på brukernavn og tittel på innlegget.. :oops:
Gjest Vibben Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Tror du har byttet om på overskrift og navn i innlegget ditt... Fort gjort!
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Dessverre så kan jeg ikke svare på spørsmålet ditt selv om jeg har iPod selv... Har du sjekket forumene på www.ipodlounge.com? Der finner du kanskje litt info hvis du søker litt.
Gjest Vibben Skrevet 2. februar 2005 #6 Skrevet 2. februar 2005 Oki, takk for linken. Jeg skal se om det står noe opplysende der. :-)
Gjest Lea Skrevet 2. februar 2005 #7 Skrevet 2. februar 2005 Jeg byttet om på overskrift og brukernavn. Vibeke er allerede et registrert brukernavn, så det ble Vibben Lea (moderator)
Gjest Vibben Skrevet 2. februar 2005 #8 Skrevet 2. februar 2005 Jeg byttet om på overskrift og brukernavn. Vibeke er allerede et registrert brukernavn, så det ble Vibben Lea (moderator) Takk for det! Fant ut av det jeg lurte på. "Delt musikk"-funksjonen gir bare adgang til å lytte til andres musikk, man kan ikke kopiere den.. Apple og deres restriksjoner.. :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå