AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Søster gadd ikke å hente pakke i år. Hva skal jeg gjøre med pakken. Ting i den er ting som hun liker ikke jeg . Skal jeg la den ligge. Jeg gidder ikke å ringe hu og be hu hente den. Det vet hun. Anonymkode: 96b8c...129
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Er gaven fra deg? Har dere sjelden kontakt? Anonymkode: 05dc8...382
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Send den i posten vel. Anonymkode: bdeee...978
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søster gadd ikke å hente pakke i år. Hva skal jeg gjøre med pakken. Ting i den er ting som hun liker ikke jeg . Skal jeg la den ligge. Jeg gidder ikke å ringe hu og be hu hente den. Det vet hun. Anonymkode: 96b8c...129 Er det andre familiemedlemmer som dere begge har kontakt med, som du kan levere gaven gjennom? Anonymkode: 05dc8...382
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Send den i posten vel. Anonymkode: bdeee...978 Betale porto i tillegg til gaven som mottaker ikke tar seg tid til å hente ? Da hadde jeg heller levert tilbake til butikken om mulig, eller gitt til noen andre. Etter å ha undersøkt grunnen til at gaven ikke ble hentet - kan jo være søsteren eller noen annen ble veldig syk, brakk foten eller noe annet Anonymkode: 73a2a...475
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Hva jeg vet er hun oppe å går. Sett bilder fra div julebord. Vi har sporadisk kontakt til tross vi bor i samme by. Ulike typer livstil. Jeg unger mann og rolig av meg. Hun ferdig med barn og ut å feste . Anonymkode: 96b8c...129
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Spar den til neste år. Henter hu ikke da heller, gir du til Frelsesarmeen eller noe. Anonymkode: f0e2e...924 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 ev hvis du har kvittering få pengene tilbake og bruk de på deg og ungene. Anonymkode: f0e2e...924
evelynn Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 Vel, i min verden vil man gi en gave så drar men til personen som skal få gaven og gir. Har aldri hørt at den som skal få må dra til den som skal gi, med mindre den som gir er 99, bor på gamle hjem og klarer ikke å bevege seg... 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Spar til neste år eller evnt gjøre det til bursdagsgave. Eller gi den bort til en mer takknemlig Anonymkode: efdf1...731
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #11 Skrevet 25. desember 2017 43 minutter siden, evelynn skrev: Vel, i min verden vil man gi en gave så drar men til personen som skal få gaven og gir. Har aldri hørt at den som skal få må dra til den som skal gi, med mindre den som gir er 99, bor på gamle hjem og klarer ikke å bevege seg... Til og de de som har gaver til dere ? Hsr noe med at hun er aldri hjemme . Og liker ikle at vi kommer på besøk. Pluss jeg kan ikke kjøre bil. Så avtalen har vært i alle år og det er mere en 10 år . At hun levere. Hun bruket da levere sinne til mine unger. Som i år ikke har fått gave fra tante. Tror hun ikke ha lyst å få å gi . Da hun flere år har klaget på hvor fæl jul er. Hun kunne i alle fall kontakte meg for å avtale. Anonymkode: 96b8c...129
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #12 Skrevet 25. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Søster gadd ikke å hente pakke i år. Hva skal jeg gjøre med pakken. Ting i den er ting som hun liker ikke jeg . Skal jeg la den ligge. Jeg gidder ikke å ringe hu og be hu hente den. Det vet hun. Anonymkode: 96b8c...129 Du har betalt porto en vei, du må også betale for å få den tilbake. Jeg hadde ikke hentet den ut, bare for å statuer eksempel. Sikker på at hun ikke gadd? Kan hentelappen blitt borte? Savnet hun ikke gaven? Anonymkode: 8c945...102
Sirah Skrevet 25. desember 2017 #13 Skrevet 25. desember 2017 Vet hun at det ligger en gave å venter på henne da?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #14 Skrevet 25. desember 2017 Vel siden det har alltid gjort det de siste 18 åra og ungene bruker å få gave av hu. Så regner jeg med det. Jeg har ikke kontaktet henne og hun har ikke kontaktet meg. Viss hun lurte på gave kunne hun ringt å. Anonymkode: 96b8c...129
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 På 25.12.2017 den 15.38, AnonymBruker skrev: Søster gadd ikke å hente pakke i år. Hva skal jeg gjøre med pakken. Ting i den er ting som hun liker ikke jeg . Skal jeg la den ligge. Jeg gidder ikke å ringe hu og be hu hente den. Det vet hun. Anonymkode: 96b8c...129 Det er vel ditt ansvar å få levert ut gavene til jul?? Det er jo litt av greia med jul at man skal være raus med hverandre. Du kan jo alltids sende den i posten eller sende den med noen som bor i nærheten av der hun bor som kan stikke innom med den? Synes det er merkelig å sitte på forum å klage på at noen ikke hentet gaven sin. Men det er mulig dere har et litt snerpent og kaldt forhold fra før, så det blir jo litt vanskelig å sette seg inn i situasjonen deres uten å kjenne til hele historien. Anonymkode: 048de...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå