Gå til innhold

Har en pakke som ikke ble hentet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søster gadd ikke å hente pakke i år.  Hva skal jeg gjøre med pakken. Ting i den er ting som hun liker  ikke jeg .  Skal jeg la den ligge. Jeg gidder  ikke å ringe hu og be hu hente den.  Det vet hun. 

Anonymkode: 3596f...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun henter den vel i romjulen da. I forgårs (lørdag) er det ikke postleveranse og julaften var det stengt

Skrevet

Har du satt avsender-adresse på pakken? Isåfall blir den vel automatisk sendt i retur til deg mener jeg.
Jeg ville uansett latt det gå til pakken har ligget ihvertfall en uke, om det ikke allerede har skjedd. At søstera di er lat og treg betyr ikke at hun overhodet ikke henter pakken.

Skrevet
16 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun henter den vel i romjulen da. I forgårs (lørdag) er det ikke postleveranse og julaften var det stengt

Nope . Har den her og hun bor i samme by. Hun har ikke hentet den eller kontaktet meg i hele desember.  Så hva gjør jeg . Føler det litt dumt  å ringe hu å be hu hente den. For hun har fått  gave vært år. ( men da har jeg  alltid  bett  henne  komme å hente) lurer på hun ikke vil ha gave. Skal  la den ligge over nyttår. Men tviler dypt.  

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nope . Har den her og hun bor i samme by. Hun har ikke hentet den eller kontaktet meg i hele desember.  Så hva gjør jeg . Føler det litt dumt  å ringe hu å be hu hente den. For hun har fått  gave vært år. ( men da har jeg  alltid  bett  henne  komme å hente) lurer på hun ikke vil ha gave. Skal  la den ligge over nyttår. Men tviler dypt.  

Er vel ikke så vanskelig for deg å dra å levere den?? Høres ikke ut som noe særlig godt søskenforhold?

Anonymkode: f998f...2c6

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke så vanskelig for deg å dra å levere den?? Høres ikke ut som noe særlig godt søskenforhold?

Anonymkode: f998f...2c6

Er faktisk vanskelig  for meg av div grunder. Og ja  det er ikke et  bra  forhold mellom oss. Lei av å bli oversett og tråkket på . Det er rn måte å holde makten på hennes side.  

Skrevet

Uansett er det mer vanlig å bringe gaven til mottaker. Jeg hadde blitt irritert om jeg hadde fått beskjed om at « Jeg har julegave til deg, kom og hent!» 

Anonymkode: 31e29...982

• Liker 4
Skrevet

Men hva gjør jeg med pakken. Og har ikke  sendt  melding til henne. Og ungene  har ikke savnet gave fra henne.  Så da går det helt  greit. Hun vil ikke ha den helt ok. 

Skrevet

Du har ikke gitt henne beskjed om at det ligger gave hos deg? Du forventer at hun 1) bare forventer at det ligger gave der og 2) henter den selv?

det vanlige er uansett at den som gir gaven enten leverer den eller sender den. Man drar da ikke rundt og henter gavene sine. Siden dere ikke har snakket sammen i hele desember regner hun vel med at det ikke er noe gave. 

Det er jo du som er vanskelig her!

Anonymkode: a009b...5f9

• Liker 4
Skrevet

Dra på posten imorgen og send den da. 

Skrevet

Er vanlig å levere pakker evt sende. Er ikke mottaker av pakken som skal komme å hente. Men du spør om hva du skal gjøre med pakken, hvis innholdet ikke går ut på dato så kan du vel ta vare på den og gi den til neste år...

Anonymkode: e50b2...3b3

Skrevet

Joa jeg vet jeg er vanskelig. Har nok bare satt meg på vrang beina. Hun vet det at jeg gir  gave  fra meg og ungene. Siden hun bruker å gi til ungene. Men siden hun ikke har kommet innom med gave til dem. Så har jeg følesen at hun vil slippe unna.  Pakken ligger  her en stund den. Er bare litt lei av å være  den som kontakter og tilrettlegger. Er jeg litt vanskelige  da. Ja ja. Da får  jeg være det for en gang skyld.

Skrevet

Jeg ville bare sendt den i posten, og så se hva som skjer. Og Ferdig med det. 

Anonymkode: 534dc...1e4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...