AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Søster gadd ikke å hente pakke i år. Hva skal jeg gjøre med pakken. Ting i den er ting som hun liker ikke jeg . Skal jeg la den ligge. Jeg gidder ikke å ringe hu og be hu hente den. Det vet hun. Anonymkode: 3596f...cc6
Honey Dew Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Hun henter den vel i romjulen da. I forgårs (lørdag) er det ikke postleveranse og julaften var det stengt
Uni Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Har du satt avsender-adresse på pakken? Isåfall blir den vel automatisk sendt i retur til deg mener jeg. Jeg ville uansett latt det gå til pakken har ligget ihvertfall en uke, om det ikke allerede har skjedd. At søstera di er lat og treg betyr ikke at hun overhodet ikke henter pakken.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 16 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun henter den vel i romjulen da. I forgårs (lørdag) er det ikke postleveranse og julaften var det stengt Nope . Har den her og hun bor i samme by. Hun har ikke hentet den eller kontaktet meg i hele desember. Så hva gjør jeg . Føler det litt dumt å ringe hu å be hu hente den. For hun har fått gave vært år. ( men da har jeg alltid bett henne komme å hente) lurer på hun ikke vil ha gave. Skal la den ligge over nyttår. Men tviler dypt. Anonymkode: 3596f...cc6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nope . Har den her og hun bor i samme by. Hun har ikke hentet den eller kontaktet meg i hele desember. Så hva gjør jeg . Føler det litt dumt å ringe hu å be hu hente den. For hun har fått gave vært år. ( men da har jeg alltid bett henne komme å hente) lurer på hun ikke vil ha gave. Skal la den ligge over nyttår. Men tviler dypt. Anonymkode: 3596f...cc6 Er vel ikke så vanskelig for deg å dra å levere den?? Høres ikke ut som noe særlig godt søskenforhold? Anonymkode: f998f...2c6 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ikke så vanskelig for deg å dra å levere den?? Høres ikke ut som noe særlig godt søskenforhold? Anonymkode: f998f...2c6 Er faktisk vanskelig for meg av div grunder. Og ja det er ikke et bra forhold mellom oss. Lei av å bli oversett og tråkket på . Det er rn måte å holde makten på hennes side. Anonymkode: 3596f...cc6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Skrevet 26. desember 2017 Uansett er det mer vanlig å bringe gaven til mottaker. Jeg hadde blitt irritert om jeg hadde fått beskjed om at « Jeg har julegave til deg, kom og hent!» Anonymkode: 31e29...982 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #8 Skrevet 26. desember 2017 Men hva gjør jeg med pakken. Og har ikke sendt melding til henne. Og ungene har ikke savnet gave fra henne. Så da går det helt greit. Hun vil ikke ha den helt ok. Anonymkode: 3596f...cc6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Du har ikke gitt henne beskjed om at det ligger gave hos deg? Du forventer at hun 1) bare forventer at det ligger gave der og 2) henter den selv? det vanlige er uansett at den som gir gaven enten leverer den eller sender den. Man drar da ikke rundt og henter gavene sine. Siden dere ikke har snakket sammen i hele desember regner hun vel med at det ikke er noe gave. Det er jo du som er vanskelig her! Anonymkode: a009b...5f9 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Er vanlig å levere pakker evt sende. Er ikke mottaker av pakken som skal komme å hente. Men du spør om hva du skal gjøre med pakken, hvis innholdet ikke går ut på dato så kan du vel ta vare på den og gi den til neste år... Anonymkode: e50b2...3b3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 Joa jeg vet jeg er vanskelig. Har nok bare satt meg på vrang beina. Hun vet det at jeg gir gave fra meg og ungene. Siden hun bruker å gi til ungene. Men siden hun ikke har kommet innom med gave til dem. Så har jeg følesen at hun vil slippe unna. Pakken ligger her en stund den. Er bare litt lei av å være den som kontakter og tilrettlegger. Er jeg litt vanskelige da. Ja ja. Da får jeg være det for en gang skyld. Anonymkode: 3596f...cc6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 Jeg ville bare sendt den i posten, og så se hva som skjer. Og Ferdig med det. Anonymkode: 534dc...1e4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå