Gjest Gjest2 Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Hejsan! Ær vegetarian och svensk.......... Tycker det ær svårt att få tag i vegetariska produkter hær i norge. Finns bara ett litet utval på vissa matbutiker och i hælsokostaffærer.Nån som har tips om vart jag kan få tag i "mer", større utval?Kanske en nettbutik el.
Gjest Catwoman Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 på meny, ica, ultra kan du finne en del ihvertfall. I invandrerbutikker har de stort utvalg av tørkede bønner. ellers så kan du se om du fnner noe her: www.vegetarbutikken.no
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Mannen og jeg er også veggiser, og vi savner det store utvalget i Storbritannia. På Coop Mega her vi bor har de et lite utval vegetar-varer (pølser, burgere, 'baller' av ulike slag), og på Life (helsekostkjede) har vi pleid å kjøpe noen nuggets som vi liker. Ellers så har det å være veggis i Norge lært oss å lage enda mer fra bunnen av selv. Nå er mannen ekspert på hummous, vi lager egne burgere, jeg mekker lemon curd (nam!) osv. Det er utrolig positivt å alltid vite hva vi spiser - men jeg savner nå Quorn produktene likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå