AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Etter kvinnefrigjøringen er det mye som indikerer at det har vært en nedgang i IQ og generell helse. Man ser mye irrasjonelt i kvinners preferanser. Eksempelvis ser påvirkning av deres meninger til å ha mye å si. Om ei kvinne mener at grønt hår er et tegn på god helse, så vil de velge en slik person, uansett om det er reelt eller ikke. Det samme gjelder ulike ideer om ulike utseende typer. De blir også mer tiltrukket mot onde menn. Mot menn med høy selvtillit osv, selv om dette har lite å si for helsen til barna og mer om oppveksten. De har også en tendes til å velge dummere menn siden de er mer frie i oppførselen enn smarte menn. I kombinasjon med en økning i forskjellige raser i samfunnet, som gjør at det blir vanskeligere til å bedømme helsen og genene til partner. Er dette en ny kilde til merkelige valg blant kvinner. Lykke til alle sammen. Anonymkode: 4fb88...4f7 2
Uni Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 .... Først må du vise til noe forskning som tilsier at gjennomsnittlig IQ går nedover, for den påstanden motsier all forskning jeg har lest. At det er en del "irrasjonelt" i preferaanser avhenger av hvordan man ser det. For det første trekkes kvinner mot det som instinktene har lært fra evolusjon av vi bør velge, og da er det ikke irrasjonelt. Vi trekkes feks mot menn med selvtillit fordi vi gjennom evolusjon og instinkter har lært at vi trenger noen som våger å forsvare oss når vi trenger hjelp til det, særlig mot fysisk truende farer som andre pågående menn. For det andre må du kunne vise til at kvinner er mindre "rasjonelle" i valg av partnere enn menn er. Å velge utifra utseende kan handle både om personlige erfaringer og om instinkter. Det er mye forskning som viser sammenhenger mellom utseende\klesstil\fremtoning og personlighet. Å si at kvinner tiltrekkes av onde menn er mildt sagt synsing og subjektivt. Selvtillit henger ikke sammen med å være ond, og det kan ha indirekte sammenheng med fysisk og psykisk helse fordi det beskytter mot sosialt stress. Det gir også bedre odds for å tørre å gå for det man vil ha, og forsvare seg fremfor å stikke av. Disse tingene er viktige for at en kvinne skal følge at hun har en trygg og stabil familie\hjem. Følgelig er det ikke irrasjonelt. Så må du vise forskning som viser at kvinner pleier å velge dumme menn over smartere menn. Du må også definere hva du mener med "dum", siden det finnes flere former for intelligens. Det finnes ikke mennesker som aldri sier eller gjør noenting dumt overhodet. Fra hvordan du skriver er det trolig noe du ønsker å tro fordi du er misunnelig og misfornøyd. Det er også sannsynlig at valg av "dumme" menn skyldes at disse "dumme" mennene har andre egenskaper som de aktuelle kvinnene føler veier opp. For eksempel beskyttelse. 3
Sphere Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Hei. Jeg er mann og jeg er elendig til å velge kvinner.
hocane Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Fordi mange menn i dag er en haug feminiserte mammagutter oppdratt av alene mødre med få farsfigurer i livet sitt. Det er i grunn ikke mange valgmuligheter or kvinner som vil ha sterke selvsikre menn
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Se en film som heter Idiocrazy. Selv om det er en komedie. Så setter den fingeren på noe meget viktig. Det er folk med lav IQ som formerer seg som fluer. Det kan du bare se selv når du tenker over folk du kjenner. De som går på Nav og sluttet tidlig på skolen. De har gjerne masse barn med forskjellige fedre uten at det var planlagt. Mens intelligente mennesker gjerne vil studere og selvrealisere seg selv før de planlegger å få barn. Men først når de er økonomisk sikret til å forsvarlig sette et barn til verden. Når den tiden faktisk kommer, hbis den kommer. Er de for gamle til å få barn uansett. Eller de bare får et barn. Dette er en omvendt modell av slik det er i dyreverden. Der er det de beste som blir valgt ut for parring. Anonymkode: 79dd8...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Hahaha ja man er jo sååå ond fordi man har god selvtillit!!! Kremt... Kanskje dere menna med dårlig selvtillit som skal spørre dere selv "Er jeg egentlig elendig til å være en bra mann?" Anonymkode: 9fac6...bed 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Skulle teorien din om at kvinner velger uintelligente rasshøl vært riktig, TS, har du mange kvinner etter deg. Og det tviler jeg på stemmer. Det ligger forøvrig mye irrasjonalitet bak «menn som hater kvinner» og deres holdninger om at et helt kjønn (som beleilig nok ikke er deres eget) er roten til alt vondt i verden. Den gale vet ikke at han selv er gal, vet du. Bitterhet, sinne og hat er også følelser, forresten. Er de rasjonelle fordi det oftere er menn som innehar disse følelsene? Anonymkode: e1ed6...ed9 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 Hva enn du sier til deg selv for å klare å sove om natten. Anonymkode: 18e2c...a97 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #9 Skrevet 26. desember 2017 Så plutselig er det kvinner som er elendige å velge menn, men hva med menn? ''It takes two to tango''. Kvinnfolket skal alltid få skylden, ja alle oss er elendige å velge menn. Ps: mannen min er ingeniør innenfor nanoteknologi og professor i et fag, og har høy selvtillit. Jeg må ha vært så elendig å finne en mann i livet mitt, stakkars oss. Anonymkode: 81cb1...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #10 Skrevet 26. desember 2017 Ja, alle kvinner velger bare dumme menn. Menn er helt uskyldige i det? Nå er faren til mine barn medlem av Mensa, men han er sikkert egentlig både ond og dum. Anonymkode: 14122...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 Man kan jo få barn til man er 40, masser av tid til å ta en master (25) og gjøre karriere (35) før man produserer barn... Anonymkode: a5f19...130
Trolltunge Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 Kan bare svare for egen del, og jeg har ikke vært flink til å velge bra menn. Eller det er mye bra i dem også, men noen sider som ikke er så bra har vært gjentagende. Har med årene fått litt selvinnsikt i hvorfor, så om jeg blir singel igjen, og nok en gang skal velge partner, så håper jeg at jeg er mer bevisst på det i meg som gjør at jeg har valgt partnere med sider som ikke er så tiltalende å leve med. Men mange kvinner velger gode partnere, og en del menn velger dårlige, så tror ikke at man kan si at kvinner generelt er dårligere på å velge bra partner. Alle kan bli forelsket i "feil" type person, og det er først når det blir et gjentakende problem, som hos meg, man bør gå litt i seg selv og søke årsaken for dette.
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2017 #13 Skrevet 26. desember 2017 Kvinner er nok ganske dårlige til å velge menn, og menn til å velge kvinner På 25.12.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev: Etter kvinnefrigjøringen er det mye som indikerer at det har vært en nedgang i IQ og generell helse. Man ser mye irrasjonelt i kvinners preferanser. Eksempelvis ser påvirkning av deres meninger til å ha mye å si. Om ei kvinne mener at grønt hår er et tegn på god helse, så vil de velge en slik person, uansett om det er reelt eller ikke. Det samme gjelder ulike ideer om ulike utseende typer. De blir også mer tiltrukket mot onde menn. Mot menn med høy selvtillit osv, selv om dette har lite å si for helsen til barna og mer om oppveksten. De har også en tendes til å velge dummere menn siden de er mer frie i oppførselen enn smarte menn. I kombinasjon med en økning i forskjellige raser i samfunnet, som gjør at det blir vanskeligere til å bedømme helsen og genene til partner. Er dette en ny kilde til merkelige valg blant kvinner. Lykke til alle sammen. Anonymkode: 4fb88...4f7 Hohohohoho...! Du er jo reine Freud, imponerende analyse.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #14 Skrevet 26. desember 2017 Først må jeg gratulere deg med denne utmerkede sosiale forståelsen. Så hva er planen din nå, siden du endelig har innsett at vi andre bare kommer til å fortsette i vår villfarelse? Anonymkode: 94fc8...862
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #15 Skrevet 26. desember 2017 De velger jo de menna de vil ha, ergo er de ikke elendige til å velge menn. Anonymkode: b2e0a...86c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #16 Skrevet 26. desember 2017 Nei, er av og til litt imponert over "filteret" kvinner har for å sortere mannfolk. De mennene som blir valgt har stort sett fortjent det! Anonymkode: 893f9...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #17 Skrevet 26. desember 2017 Jeg er verken flink eller dårlig til å velge men: jeg avstår fra dating og sex. Anonymkode: ee5fd...15f
Gjest Cartman Skrevet 27. desember 2017 #18 Skrevet 27. desember 2017 Her var det mye rart. Det eneste poenget TS har er at kvinner fort blir tiltrukket av menn med høy selvtillit, som kanskje ikke alltid har deres beste i tankene. Fra mitt eget liv kjenner jeg til nok av kvinner som blir tiltrukket av egosentriske menn med høy selvtillit.
draug 75 Skrevet 27. desember 2017 #19 Skrevet 27. desember 2017 På 25.12.2017 den 14.16, AnonymBruker skrev: Etter kvinnefrigjøringen er det mye som indikerer at det har vært en nedgang i IQ og generell helse Nei. Normalfordelingen er flyttet på. IQtestene er med tiden blitt vanskeligere fordi gjennomsnittet skal ligge på 100 og 96% av befokninga skal ligge mellom 70 og 130. Så et resulat som for et par generasjoner lå an til 100, ville i dag treffe et stykke ned på 90- tallet. Heller ikke det med generell helse er helt sant. Levealder, etc.
Miklo Velka Skrevet 27. desember 2017 #20 Skrevet 27. desember 2017 On 25/12/2017 at 2:44 PM, hocane said: Fordi mange menn i dag er en haug feminiserte mammagutter oppdratt av alene mødre med få farsfigurer i livet sitt. Det er i grunn ikke mange valgmuligheter or kvinner som vil ha sterke selvsikre menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå