Linselus Skrevet 2. februar 2005 #1 Del Skrevet 2. februar 2005 Trener jevnlig og har gjort det en stund nå, men plutselig for et par uker siden merket jeg at jeg svetter noe helt utrolig mye mer enn jeg har gjort tidligere. Syns jo ikke dette er udelt behagelig da jeg trener aerobic osv. sammen med mange andre mennesker. Noen som har noen formening om hvorfor jeg har økt svetteutskillelse (eller hva man kaller det)?? Takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2005 #2 Del Skrevet 2. februar 2005 Godt spørsmål. Jeg svetter mer og mer jo bedre formen blir, men samtidig skal det visstnok ikke være en sammenheng. Min løsning er rett og slett å ta med et lite håndkle til timer og kondisjonsøkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #3 Del Skrevet 3. februar 2005 Jo bedre form man er i, jo mer svetter man, har jeg hørt/lest. Gjelder helt sikkert ikke alle,...det er alltid noen unntak Merker det selv at jeg svetter mer, jo mer trent jeg blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #4 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg kan få perioder hvor jeg svetter i bøter og spann, helt bokstavelig. Nå, når jeg storts sett trener uthpldenhet, er det slik igjen. Det renner og renner, og jeg føler meg en smule dehydrert etter trening. Men trøster meg med at kondisen har blitt mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #5 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg svetter ALDRI ,hva er galt med meg . Blir hummer rød ,men det kommer ikke svette ut.Ikke når jeg fødte barna mine engang. veldig ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linselus ii Skrevet 3. februar 2005 #6 Del Skrevet 3. februar 2005 Tusen takk for svar Godt å høre at det ikke bare er meg, og ja jeg har trent mye utholdenhet i det siste, så grunnen kan jo være det (uten at det egentlig er noen grunn kanskje;)) Får bare bli flink til å ta med håndkle på trening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå