temptress Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Min mann og jeg har kjøpt Oslo weekendtur i julegave til oss selv, og vi skal da en tur til tigerstaden i slutten av januar. Vi har ikke besøkt byen bare oss før, men har vært flere ganger i andre sammenhenger. Denne gangen blir det bare oss to, med fokus på å ha så mye sex og kos som mulig mens vi har alenetid. Så, med det i tankene lurte på jeg på om noen her har tips til aktiviteter i Oslo? Vi ankommer fredag kveld og blir til søndag ettermiddag, skal bo på hotell i sentrum, og har bl.a. tenkt å ta oss en tur innom en butikk med sexleketøy, men hva annet kan være morsomt og pirrende? Er det noe utested eller pub som er spennende (obs - ikke swingers), andre butikker eller opplevelser etc.? Setter pris på alle tips.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Nei. Hold dere på hotellet hele helga, ikke mye sexy i oslo. Du orker vel ikke gå så mye rundt å tråkke hvis dere skal ha fokus på mye sex heller. En bra elsker gjør sin kone helt gåen i bena. Nyt senga på hotellet dere og ikke tenk så mye på alt utenfor Anonymkode: f6b7e...8dd 2
temptress Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2017 Går vel an å få i pose og sekk? Tenker oss en tur til Duoshop eller Orion, noen som har vært begge steder? Ut fra nettsted ser det ut for at Duoshop har relativt greit utvalg i butikken også, og er sentrumsnært. Tenker å gå kommando i skjørt, og benytte anledningen innimellom til å tirre hverandre i andres nærvær. Det er ikke noe vi gjør her vi bor, altfor liten plass her så sjansen for å treffe venner eller kolleger er for stor til at vi gjør noe ut av det, men i Oslo føles det litt tryggere å være mer frampå sånn sett. Hadde håpet på tips om klubb eller pub hvor andre litt "frigjorte" går, men også gjerne tips til restaurant i middels prisklasse i Oslo sentrum. Vi må jo ha litt mat innimellom også 😁
Uni Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Jeg er litt usikker på preferansene deres til aktiviteter. Hvis dere ser etter diverse ting som tilfeldigvis skjer akkurat i Oslo, så anbefaler jeg å sjekke Meetup.com, events for Oslo på Facebook og detskjerioslo.no.
SlemUlv Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 Eneste klubben jeg vet om med "frigjorte" mennesker, er nonna men det er kanskje litt dyrt for en kveld, og ikke sikkert det er for dere. Men joa, duoshop er genial butikk det.. Husk å ikke involvere andre, ikke samtykkende mennesker, i deres sexliv. Ingen vil det.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 Vet ikke hvor aktuelt det er for dere, men jeg hadde likt å sjekke damer sammen med kjæresten for å ha trekant. Ellers hadde jeg villet blitt -skikkelig- bortskjemt med god mat og drikke (Egon utgår altså). Fokus på nytelse i alle former, gjerne spa hvis muligheten er der. På kveldstid ville jeg gått på en rolig bar/utested for voksne hvor jeg ville drukket drinker og flørtet med mannen min. Gøy å bli litt småfull, for så å finne et småoffentlig sted å ha sex. Jeg er veldig glad i å bli nestenfersket når jeg har sex. Anonymkode: 12245...3e6
Gjest Alterego666 Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 Har dere vurdert å reise på The Well? Det er et fint sted å flørte og se og bli sett.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #8 Skrevet 25. desember 2017 1 time siden, Alterego666 skrev: Har dere vurdert å reise på The Well? Det er et fint sted å flørte og se og bli sett. What the hell! Det er ikke et sexsted! Slutt å promotere det slik. Vanlige normale folk vil ikke bli dratt inn i andres sexliv, og burde slippe bli det også. Fader altså. Anonymkode: e42f3...797 2
Gjest Alterego666 Skrevet 25. desember 2017 #9 Skrevet 25. desember 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: What the hell! Det er ikke et sexsted! Slutt å promotere det slik. Vanlige normale folk vil ikke bli dratt inn i andres sexliv, og burde slippe bli det også. Fader altså. Anonymkode: e42f3...797 Du bør lese det jeg skriver én gang til. Jeg sier ikke at de skal ha sex der. Flørt er så mye mer enn sex, forstår du.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #10 Skrevet 25. desember 2017 Ok kos deg i skjørt i vinterkulda Hold dere langt unna The Well! Det er et sted for avslapning og IKKE for flørting og seksuell stemning! Det er upassende for alle andre , og ingen vil bade eller sitte på samme stol som kjønnssaftene deres! Hva faen, Alterego666 jeg skulle gjerne visst identiteten din og sørga for at du fikk forbud mot å gå der, for jeg husker du har kommentert dette med å bli kåt på The Well før, og det er nettopp sånne som deg som ikke er ønska eller velkommen der! Æsj! Samme gjelder forøvrig utesteder, ingen er interessert i å se typen din fingre deg under skjørtet. Det finnes fetisjklubber og hvis dere ønsker å se og bli sett så drar dere på swingersklubb! Anonymkode: f6b7e...8dd 3
Kragebein Skrevet 26. desember 2017 #11 Skrevet 26. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på rommets retningslinjer. Kragebein, mod
Gjest Alterego666 Skrevet 26. desember 2017 #12 Skrevet 26. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok kos deg i skjørt i vinterkulda Hold dere langt unna The Well! Det er et sted for avslapning og IKKE for flørting og seksuell stemning! Det er upassende for alle andre , og ingen vil bade eller sitte på samme stol som kjønnssaftene deres! Hva faen, Alterego666 jeg skulle gjerne visst identiteten din og sørga for at du fikk forbud mot å gå der, for jeg husker du har kommentert dette med å bli kåt på The Well før, og det er nettopp sånne som deg som ikke er ønska eller velkommen der! Æsj! Samme gjelder forøvrig utesteder, ingen er interessert i å se typen din fingre deg under skjørtet. Det finnes fetisjklubber og hvis dere ønsker å se og bli sett så drar dere på swingersklubb! Anonymkode: f6b7e...8dd Du skjønner åpenbart ikke hva jeg mener. Dersom du mener at du skal bestemme hva som er godkjent seksuell stemning, er du langt mer kinky enn meg.😄
temptress Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #13 Skrevet 26. desember 2017 På 25.12.2017 den 16.45, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor aktuelt det er for dere, men jeg hadde likt å sjekke damer sammen med kjæresten for å ha trekant. Ellers hadde jeg villet blitt -skikkelig- bortskjemt med god mat og drikke (Egon utgår altså). Fokus på nytelse i alle former, gjerne spa hvis muligheten er der. På kveldstid ville jeg gått på en rolig bar/utested for voksne hvor jeg ville drukket drinker og flørtet med mannen min. Gøy å bli litt småfull, for så å finne et småoffentlig sted å ha sex. Jeg er veldig glad i å bli nestenfersket når jeg har sex. Anonymkode: 12245...3e6 Trekant er ikke aktuelt for oss, men takk for tips
temptress Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #14 Skrevet 26. desember 2017 Takk for tips så langt! Kommer ikke til å gjøre noe ulovlig, bare så det er nevnt. Men litt kinkig og frekt er jo spennende, særlig om man kan pirre hverandre i andres nærvær uten at andre skjønner bæret.... The Well ser ikke helt ut til å være vår greie, men skjønner at det er mer som rører seg i hovedstaden enn det åpenbare. Spennende at det er stort nok og kultur for det. Gleder meg som en liten unge til helga vår, kommer til å gå på veggen av kåthet før vi kommer oss av gårde. Er ikke bare bare å ha tenåringer i hus, det er nesten vanskeligere å få anledning til mer enn bare kjappis nå enn da de var småbarn. Trenger virkelig den helga for å få utforske hverandre uten forstyrrelser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå