Gjest Overrasket Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Jeg har sittet her å sjekket KG hele dagen med ønske om hilsener fra alle gode KG-brukere, Ottar-medlmmer (både manne- og kvinegruppa) og andre KG-folk. Så trodde jeg at mitt dumme hode at folk til å sende ønske om en riktig god jul, men svaret er nei. Det som viser seg er ingen har gjort det. Noen få har bare trykket liker på innleggene mine og det er ganske mange. Jeg hadde satt pris på om i det minste at folk hadde skrevet en god jul. Jeg trodde folk ville være i det minste høflige, og kunne ønske hver andre god jul. Ja, det er muligens at jeg er gammeldags, men jeg liker å få meldinger i siden for bare trykker liker. Så da blir det vel ikke noen god jul på meg da ... Jeg ønsker dere alle den mest gledelige juledagen og romjulen som mulig, med løfter om et langt år i 2018 med masse manne- og kvinnekamper på Kvinneguiden. Måtte det sterkeste kjønnet vinne. XOXO Peace out.
Forundret.. Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Håper jeg ikke er for treig og at mine ord fortsatt duger. Sender mange lykkeønskninger om en fantastisk god jul/ romjul og et supert godt nytt år
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Plagiattråd? Har sendt deg julehilsen Overrasket, you loser. God jul! Anonymkode: 224b1...8bd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 Synes det har vært mange julehilsener på KG. Anonymkode: ad83d...359
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #6 Skrevet 25. desember 2017 4 timer siden, Overrasket skrev: Jeg har sittet her å sjekket KG hele dagen med ønske om hilsener fra alle gode KG-brukere, Ottar-medlmmer (både manne- og kvinegruppa) og andre KG-folk. Så trodde jeg at mitt dumme hode at folk til å sende ønske om en riktig god jul, men svaret er nei. Det som viser seg er ingen har gjort det. Noen få har bare trykket liker på innleggene mine og det er ganske mange. Jeg hadde satt pris på om i det minste at folk hadde skrevet en god jul. Jeg trodde folk ville være i det minste høflige, og kunne ønske hver andre god jul. Ja, det er muligens at jeg er gammeldags, men jeg liker å få meldinger i siden for bare trykker liker. Så da blir det vel ikke noen god jul på meg da ... Jeg ønsker dere alle den mest gledelige juledagen og romjulen som mulig, med løfter om et langt år i 2018 med masse manne- og kvinnekamper på Kvinneguiden. Måtte det sterkeste kjønnet vinne. XOXO Peace out. ? Anonymkode: 96612...c85
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #7 Skrevet 25. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 96612...c85 Det er en paroditråd Anonymkode: 6dcf8...80c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå