Kaiaermeg Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Hei, alle Der finnes sikkert tråd om dette fra før, og det er helt klart individuelt, og jeg må nok bare vente og se... Men: Det ble oppdaget en MA(?) 1. desember, SA'en begynte 7. desember og varte til 16. desember. Temperaturen begynte å synke med en gang blødningen begynte, og nå ligger den på det den bruker å ligge på før EL. Graviditetstestene er fremdeles svak positive... Vet noen når jeg kan forvente EL? Skal jeg regne "første mensdag" fra jeg begynte å blø? Det skal sies at 14. desember var den verste dagen, med mye smerte og koagulert blod. Jeg skjønner at det kanskje bare blir tipping, men blir veldig takknemlig for alle svar, tanker og erfaringer. Vi har veldig lyst å prøve på nytt så snart som råd. Vi skulle egentlig fortelle familiene om graviditeten nå i julen, men det gikk ikke som planlagt... Legger ved skjermdump av temperatur.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #2 Skrevet 26. desember 2017 For min del så fikk jeg (ca) eggløsning etter 5 uker, og mens etter 7 uker. Reknet fra dagen det skjedde. Anonymkode: 53e3b...f87
Kaiaermeg Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del så fikk jeg (ca) eggløsning etter 5 uker, og mens etter 7 uker. Reknet fra dagen det skjedde. Anonymkode: 53e3b...f87 Takk for svar! håper EL er like rundt hjørnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå